981
У "Нафтогазі" назвали вирішення проблеми зриву опалювального сезону
— Енергетика
Голова правління НАК “Нафтогаз України” Андрій Коболєв вважає основною поразкою компанії за останні роки те, що вона не змогла пояснити своїм кінцевим бенефіціарам – населенню України всі вигоди реформи газового ринку.
“Нафтогазу” треба безпосередньо почати працювати з населенням – кінцевими споживачами газу і тепла”, – назвав один із способів вирішення цієї проблеми голова компанії в ході форуму “Диригенти змін”, який проходить у Києві у вівторок.
На його думку, якщо б компанія змогла працювати напряму, проблеми, подібні до тих, що виникли зараз із затримками включення тепла в Кривому Розі або Смілі, можна було б вирішувати з вигодою для кінцевого споживача.
А. Коболєв відзначив серед причин негативного ставлення населення до проведених реформ на газовому ринку також їх незавершеність і затримку уряду в переході на монетизацію субсидій кінцевим споживачам, замість якої була впроваджена проміжна модель перерахування субсидій облгазам і газзбутам.
“Нам, щоправда, вдалося домогтися великих перемог на зовнішньому ринку, але на внутрішньому фронті ми поки що не дуже успішні”, – констатував голова правління НАК.
Як приклад він навів нездатність за останні роки отримати доступ до абонентської бази кінцевих споживачів, яка б дала можливість з дотриманням всіх вимог захисту персональних даних отримати інформацію про реальне споживання газу і виділені субсидії.
За матеріалами: Телеграф
Поділитися новиною
Також за темою
Для опалювального сезону Україні потрібно ще до 1 млрд доларів на газ — Reuters
Україна вже закачала у сховища більше газу, ніж на ті самі дати 2024 року
США ввели санкції проти міжнародної мережі, яка допомагає Ірану продавати нафту
США планують збільшити стратегічні запаси урану для розвитку ядерної енергетики
Сховища газу у ЄС заповнені рекордно низько за останні 3,5 роки
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального