У "Нафтогазі" назвали вирішення проблеми зриву опалювального сезону


У "Нафтогазі" назвали вирішення проблеми зриву опалювального сезону

Голова правління НАК “Нафтогаз України” Андрій Коболєв вважає основною поразкою компанії за останні роки те, що вона не змогла пояснити своїм кінцевим бенефіціарам – населенню України всі вигоди реформи газового ринку.

Читайте також: Київтеплоенерго пообіцяли не підвищувати тарифи на тепло до кінця року

“Нафтогазу” треба безпосередньо почати працювати з населенням – кінцевими споживачами газу і тепла”, – назвав один із способів вирішення цієї проблеми голова компанії в ході форуму “Диригенти змін”, який проходить у Києві у вівторок.

На його думку, якщо б компанія змогла працювати напряму, проблеми, подібні до тих, що виникли зараз із затримками включення тепла в Кривому Розі або Смілі, можна було б вирішувати з вигодою для кінцевого споживача.

А. Коболєв відзначив серед причин негативного ставлення населення до проведених реформ на газовому ринку також їх незавершеність і затримку уряду в переході на монетизацію субсидій кінцевим споживачам, замість якої була впроваджена проміжна модель перерахування субсидій облгазам і газзбутам.

“Нам, щоправда, вдалося домогтися великих перемог на зовнішньому ринку, але на внутрішньому фронті ми поки що не дуже успішні”, – констатував голова правління НАК.

Як приклад він навів нездатність за останні роки отримати доступ до абонентської бази кінцевих споживачів, яка б дала можливість з дотриманням всіх вимог захисту персональних даних отримати інформацію про реальне споживання газу і виділені субсидії.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Енергетика
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua