ПриватБанк відновив роботу сайту і веб-сервісів після аварії
ПриватБанк заявив про відновлення стабільної роботи сайту банку і веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету – компаній “Укртелеком” і DataGroup.
Як йдеться в повідомленні банку в четвер увечері, цього вдалося досягти завдяки нестандартним рішенням і створенню нового резервного каналу передачі даних.
ПриватБанк нагадав, що в четвер з 17:15 через аварію ліній зв’язку в Німеччині і перебої з передачею даних, клієнти банку могли зіткнутися з тимчасовими перебоями доступу до сайту банку і онлайн-сервісів.
Як зазначив директор з корпоративних комунікацій ПАТ “Укртелеком” Михайло Шуранов, компанія спільно з іноземними партнерами вжила всіх можливих заходів для якнайшвидшого відновлення каналу зв’язку, пошкоджених за межами України.
“Зазначу, що резервування каналу договором було передбачено. Нам шкода, що склалася така ситуація”, – сказав він.
Довідка Finance.ua
- 18 грудня 2016 року уряд за пропозицією Національного банку України та акціонерів ПриватБанку, найбільшими з яких на той момент були Ігор Коломойський і Геннадій Боголюбов, прийняв рішення про націоналізацію цієї найбільшої на українському ринку фінустанови.
- Станом на 1 липня 2018 року Приватбанк за розміром чистих активів посідав 1-е місце (265,936 млрд грн) серед 83 банків, що діяли в країні.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною