Ринок пристроїв віртуальної і доповненої реальності 2018 року зросте на 31% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок пристроїв віртуальної і доповненої реальності 2018 року зросте на 31%

Технології&Авто
205
2018 року на світовий ринок надійде близько 4,2 млн пристроїв віртуальної і доповненої реальності (VR/AR), збільшившись на 31% щодо 2017-го. У найближчі п’ять років ринок буде зростати приблизно на 88% на рік і досягне обсягу в 53,1 млн штук за підсумками 2022 року.
Так прогнозують аналітики International Data Corporation (IDC).
Поки що підйом на ринку забезпечують недорогі VR-моделі, що працюють в парі зі смартфоном і не мають власних дисплеїв (Samsung Gear VR і аналоги), але експерти вважають, що поступово ця категорія буде здавати позиції, а увага виробників зрушиться в бік двох інших різновидів VR/AR-гарнітур – з прив’язкою до комп’ютера (Tethered HMD) і автономних моделей (Standalone HMD).
За прогнозами IDC, в період з 2018 по 2022 роки глобальні поставки пристроїв VR/AR на базі смартфонів будуть знижуватися приблизно на 1% щорічно.
IDC оновила прогноз з поправкою на подальше зростання AR-гарнітур, оскільки прогрес доповненої реальності в смартфонах і планшетах, як і раніше, вищий, ніж у гарнітурах, – говорить старший аналітик IDC Mobile Device Trackers Джитеш Убрані (Jitesh Ubrani). – Платформа ARKit від компанії Apple продовжує поліпшувати якість AR-функцій на iOS-пристроях, Google ARCore стає доступною на більшій кількості Android-пристроїв, а виробники сторонніх SDK-інструментів, такі як 8th Wall і PTC, як і раніше, стимулюють розвиток інновацій у цій галузі”.
Розвиток ринку AR-обладнання буде відбуватися багато в чому завдяки споживчим продуктам. Більшість AR-додатків, орієнтованих на споживачів, призначені для смартфонів і планшетів. Натомість корпоративні клієнти стимулюють зростання сегмента автономних і прив’язаних до комп’ютерів пристроїв. Остання категорія перевалить за 1 млн поставлених пристроїв до 2020 року.
У 2022 році на ринок буде випущено в цілому 21,6 млн AR-гарнітур. Цьому сприятимуть вихід на ринок нових виробників, розширення сценаріїв використання такої апаратури і зниження цін.
Експерти вважають, що в найближчому майбутньому AR-гарнітури фундаментально змінять те, як багато компаній ведуть свій бізнес. Паралельно набирає обертів і тренд щодо використання VR-пристроїв для комерційних завдань – в 2018 році очікуються відвантаження 1,25 млн примірників такого обладнання, а до 2022-го – 16 млн.
В результаті корпоративний сектор на ринку гарнітур віртуальної реальності випередить споживчий, оскільки обсяг останнього у 2022 році буде вимірюватися 15,49 млн штук, йдеться в дослідженні.
За матеріалами:
internetua.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас