Названо найбільш непунктуальні аеропорт і авіакомпанію Європи
Компанія FlightStats, що займається онлайн-відстеженням авіапольотів і аналізом інформації про них, оприлюднила рейтинг найбільш непунктуальних аеропортів і авіаперевізників Європи.
Про це ЦТС повідомляє з посиланням на tvnet.lv.
Міжнародний аеропорт Барселони El Prat, який знаходиться в 12 км від центру міста, третій рік поспіль стикається з численними скасуваннями і затримками рейсів, що і зробило його “лідером” відповідного рейтингу. Причому, повітряна гавань очолювала цей антирейтинг у травні, червні та липні 2018 року, обігнавши такі великі авіавузли, як Амстердам або Франкфурт.
За даними FlightStats, з аеропорту El Prat вчасно вирушили або прибули літаки лише у 51,6% випадків. Тобто, майже кожен другий рейс в липні вилітав звідти із запізненням мінімум в 15 хв.
Винуватцем такої ситуації багато в чому виявився іспанська лоукостер Vueling, на частку якого в аеропорту Барселони припадає 37% від всіх обслуговуваних рейсів, повідомляє El Pais.
Сама ж авіакомпанія Vueling, що належить International Airline Group, разом з Iberia і British Airways стала однією з головних за показниками затримок серед європейських рейсів. За пунктуальністю авіаперельотів ці перевізники опинилися на 44-46 місцях з усіх європейських авіакомпаній, що беруть участь в рейтингу, тобто зайняли останні позиції.
У липні 2108 року 41% всіх перельотів Vueling був відкладений у середньому на 1 годину. Минулого місяця лоукостер скасував близько 400 рейсів, на яких повинні були полетіти понад 70 тис. пасажирів.
У Vueling визнають, що індекс пунктуальності в II кварталі поточного року впав до 61,6%, хоча на початку року складав більш ніж 85%. Vueling звинувачує в цій ситуації переповненість повітряного простору і страйки працівників аеропортів.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною