Унніка запустила в роботу чат-боти


Унніка запустила в роботу чат-боти

З липня 2018 року запущені в експлуатацію альтернативні канали комунікації з клієнтами Уніка, а саме: чат-бот Uniqaua в популярних месенджерах – Viber і Telegram, і в додатку Messenger – запуск в найближчій перспективі.

Тепер клієнтам Уніка, користувачам Viber та Telegram стає ще простіше і швидше зв’язатися зі своєю страховою компанією – отримати організацію допомоги з медичного страхування, дізнатися про порядок своїх дій при настанні страхового випадку по автострахуванню, отримати інформацію про покупку договорів страхування та консультацію фахівця.

Чат -бот Uniqaua містить три розділи-напрямки: «Медицина», «Авто», «Покупка договору», в кожному з яких є підрозділи для отримання інформації з потрібних питань, а також посилання на необхідні розділи сайту компанії, в тому числі посилання на кабінет клієнта MyUniqa. Кожен з розділів обслуговується профільними фахівцями компанії. Розділи «Медицина» − медичний асистанс і розділ «Авто» − техассістанс працюють в цілодобовому режимі.

Для того, щоб почати комунікацію з Уніка за допомогою чат-ботів необхідно:

в Telegram знайти паблік аккаунт Uniqaua (бот) і почати комунікацію, або через сайт компанії www.uniqa.ua – в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду у Viber – на сайті компанії www.uniqa.ua в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду. Олена Ульє, голова правління Страхової компанії «Уніка»: «Ми переконані, що інвестиції в нові технології відкривають для компанії більші можливості для успішного розвитку. Наші зусилля в сфері інформаційних технологій базуються на стратегії захисту даних клієнтів і компаній, безперервності роботи і надання комплексних страхових рішень, що ефективно задовольняють потреби клієнтів. Ми прагнемо, щоб наші продукти і послуги були однаково доступні для всіх клієнтів по всіх каналах комунікацій. Ми інвестуємо в технології, що дозволяють поліпшити рівень сервісу, забезпечити прозорість для клієнтів, прискорити час надання послуг і поліпшити їх якість ».

У 2017 році на сайті компанії www.uniqa.ua був запущений кабінет клієнта MyUniqa.

У MyUniqa клієнти компанії мають доступ до своїх договорів і страхових справ в он-лайн режимі, можуть зв’язатися зі своїм персональним менеджером або аварійним комісаром, а також оплатити чергові страхові платежі, пролонгувати договір, запросити внесення змін до умов договору або в особисті дані.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Уніка
В Контексті Finance.ua
Опитування