Унніка запустила в роботу чат-боти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Унніка запустила в роботу чат-боти

Особисті фінанси
25
З липня 2018 року запущені в експлуатацію альтернативні канали комунікації з клієнтами Уніка, а саме: чат-бот Uniqaua в популярних месенджерах – Viber і Telegram, і в додатку Messenger – запуск в найближчій перспективі.
Тепер клієнтам Уніка, користувачам Viber та Telegram стає ще простіше і швидше зв’язатися зі своєю страховою компанією – отримати організацію допомоги з медичного страхування, дізнатися про порядок своїх дій при настанні страхового випадку по автострахуванню, отримати інформацію про покупку договорів страхування та консультацію фахівця.
Чат -бот Uniqaua містить три розділи-напрямки: «Медицина», «Авто», «Покупка договору», в кожному з яких є підрозділи для отримання інформації з потрібних питань, а також посилання на необхідні розділи сайту компанії, в тому числі посилання на кабінет клієнта MyUniqa. Кожен з розділів обслуговується профільними фахівцями компанії. Розділи «Медицина» − медичний асистанс і розділ «Авто» − техассістанс працюють в цілодобовому режимі.
Для того, щоб почати комунікацію з Уніка за допомогою чат-ботів необхідно:
У 2017 році на сайті компанії www.uniqa.ua був запущений кабінет клієнта MyUniqa.
У MyUniqa клієнти компанії мають доступ до своїх договорів і страхових справ в он-лайн режимі, можуть зв’язатися зі своїм персональним менеджером або аварійним комісаром, а також оплатити чергові страхові платежі, пролонгувати договір, запросити внесення змін до умов договору або в особисті дані.
За матеріалами:
Уніка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас