В МІУ готують повну автоматизацію зважування вантажівок системами WiM


В МІУ готують повну автоматизацію зважування вантажівок системами WiM

Після того, як в Україні до кінця року запрацюють пілотні комплекси WiM (Weight-in-Motion – зважування в русі), Мінінфраструктури візьметься за імплементацію повністю автоматичного зважування.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

“Уже на цьому етапі я думаю, що рівень корупції істотно знизиться. У нас буде два фактори, які будуть давати подвійну гарантію. Перше – це буде об’єктивна фіксація автоматичної системи зважування в русі того чи іншого автомобіля з його реальними параметрами загальної маси, а також – на вісь. І це потім підтвердить інспектор. Якщо ми будемо бачити, що система зафіксувала, але при цьому інспектор його не зупинив, або раптом зупинив, але дані кардинально інші – це буде підставою для порушення трудового розслідування проти в цього інспектора. Тобто уникнути покарання за перевантаження вже не вдасться”, – підкреслив Омелян.

Він додав, що системи WiM не дають шансів для трактування результатів зважування. Після того, як системи WiM буде закріплено в законодавстві України, весь процес зважування перейде в автоматизований режим, як це сьогодні відбувається в країнах Євросоюзу. Перевізники-порушники будуть відразу ж отримувати повідомлення про штрафні санкції за перевантажений транспорт.

В Укртрансбезпеці запропонували компаніям-перевізникам, які порушують вагові норми, вже сьогодні подумати про те, як організувати логістику без порушень, оскільки технічно обійти WiM неможливо – комплекс перекриває дорогу по всій ширині. А автоматизований процес зведе до нуля корупційні можливості.

За словами в.о. глави Укртрансбезпеки В’ячеслава Дідківського, в першу чергу перевізники можуть скористатися можливостями залізниці, де немає обмежень по вазі. Другий варіант – дочекатися прийняття законопроекту “Про внутрішні водні шляхи”, який регламентує вантажоперевезення по Дніпру. Дідківській зазначив, що велика частина перевізників вже сьогодні дотримується вагових нормативів. Крім того, частина компаній вже береться контролювати порушників.

“Перевізники дзвонять нам і кажуть – “ми тут зупинили транспортний засіб з перевантаженням. Приїжджайте, будь ласка, і зважте його”, – розповів Дідківський.

Він додав, що сьогодні вже немає випадків, щоб перевізники протестували проти систем зважування.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування