Журналісти підрахували, скільки грошей у бюджет може принести легалізація "євроблях" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Журналісти підрахували, скільки грошей у бюджет може принести легалізація "євроблях"

Казна та Політика
3289
Автопарк іномарок на українських дорогах, за неофіційною інформацією, наближається до трьох мільйонів одиниць.
За даними Державної фіскальної служби, ця цифра в десять разів менша.
Як вказує ТСН, дуже мала кількість власників таких автомобілів хоче легалізуватися – і це дуже дратує сумлінних платників податків, а держава хоче ввести штрафи.
Раніше голова комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна запропонувала компромісний, з її точки зору, варіант, який має задовольнити всіх: і державу, і євроводіїв. Найбільшою проблемою стає шалено високий акциз, який не планують скасовувати, проте пообіцяли знизити.
За легалізацію автомобілів на єврономерах доведеться заплатити чималу суму. За новими правилами розмитнення акциз становить левову частку легалізації. Також сюди додаються ще ПДВ, відрахування в пенсійний фонд і ввізне мито. Чим старший автомобіль, тим більшим буде акциз, а якщо автомобіль новий – більшим буде податок на додану вартість. Таким чином, сума розмитнення сягатиме 2500-3000 євро для всіх автомобілів, незалежно від віку.
ТСН.Тиждень провів власний експеримент. За годину на одному з перехресть вздовж Наддніпрянського шосе в Києві проїхало близько 45 машин на єврономерах, переважна більшість з них – кінця 90-х – початку 2000-х.
Якщо порахувати, то за цей час держава отримала б майже 3,5 мільйона гривень.
Однак обидві сторони досі не планують йти на компроміс.
“Я готовий заплатити до 1000 доларів. Тому що я розумію, що переплачувати нема за що. Просто за те, що у мене буде табличка з українськими номерами”, – розповідає один із власників автомобіля з єврономером.
За матеріалами:
ТСН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас