Московська компанія вимагає заблокувати домен магазину Rozetka


Московська компанія вимагає заблокувати домен магазину Rozetka

Власник Розетки Владислав Чечоткін повідомив на своїй Facebook-сторінці, що московська компанія «Бренд Монітор» звернулася до реєстратора домену rozetka з вимогою заблокувати домен з відсиланням до порушення російського законодавства.

Від Розетки вимагають видалення або обмеження доступу до «незаконно розміщених матеріалів» та оповіщення про те, коли це буде зроблено. Лист перекладено українською мовою, хоча відповідь очікується російською.

«Повідомляємо Вам, що на сайті rozetka.com.ua, провайдером хостингу якого Ви є, без дозволу Правовласника незаконно використовується його інтелектуальна власність:

https://rozetka.com.ua/…..

Правовласник вкрай серйозно підходить до питань підтримки законності у використанні належної йому інтелектуальної власності і буде готовий зробити необхідні заходи для захисту своїх виключних прав у разі потреби.

Відповідно до права, що застосовується (див. Ст. 1219 ГК РФ, ст. 247 АПК РФ), а саме ст. 1253.1 ГК РФ, в умовах ненадання адміністратором сайту rozetka.com.ua доказів законності використання ним інтелектуальної власності Правовласника (договорів та інших документів, що підтверджують вичерпання виняткових прав щодо пропонованої до продажу продукції), від імені Правовласника просимо Вас забезпечити видалення або обмеження доступу до незаконно розміщених матеріалів, що доступні за вищевказаними посиланнями».

На сайті компанії «Бренд Монітор» йдеться, що вона надає послуги із захисту товарного знака, торгової марки, бренду. Це стосується контрафакту, «сірого» імпорту, доменних імен та порушень в рекламі. Виявлення відбувається в автоматичному режимі 24/7 за допомогою комп’ютерного зору (аналізується зміст сторінок, зображення, логотипи). Замовлення такого аудиту – безкоштовне.

«Цей лист – пряма антиреклама закону про національний принцип вичерпання прав на ТМ, який хочуть прийняти в Україні. Такий сьогодні діє в чотирьох країнах світу, серед яких Росія і ПАР», – прокоментував подію для НВ Владислав Чечоткін. – Його лобіюють продавці електроніки, але Україна – імпортозалежна країна, у нас на імпорт припадає 80% товарів, тому зачепить він будь-які сфери життя українців. Це буде гірше від «закону про 22 євро», тому що якщо з «законом про 22 євро» ви б могли купити, наприклад, кросівки за кордоном за більшу суму і сплатити податок з різниці, то тут, навіть якщо ви захочете заплатити податок, володар прав на ТМ може в принципі заборонити купувати вам його бренд за кордоном і ввозити в Україну, ми потрапимо в споживче гетто, де можна буде купувати тільки за тією ціною, яку встановила одна компанія. А тепер уявіть, що те ж саме буде з ліками, автозапчастинами та іншими товарами».

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування