482
Російські кінотеатри запустили тестування системи розпізнавання облич у залах
— Технології&Авто
Компанія Rambler Group почала тестувати комп’ютерний зір у своїх російських кінотеатрах.
У компанії кажуть, що це власна розробка. Система складається з камер в залі і нейромережі, яка дозволяє визначати кількість глядачів у залі, їх стать, вік і користувацькі характеристики.
За допомогою комп’ютерного зору кіномережа може контролювати відвідуваність для звіту перед прокатниками, а дані про аудиторію дозволяють налаштовувати рекламу і планувати репертуар. Rambler Group планує тестувати технологію розпізнавання до осені 2018 року.
Втім, цільова аудиторія кожного фільму і так відома заздалегідь, тому доцільність формування аудиторії рекламних кампаній на основі комп’ютерного зору в кінозалах поки неочевидна, вважають деякі експерти.
За матеріалами: Капітал
Поділитися новиною