Російські кінотеатри запустили тестування системи розпізнавання облич у залах


Російські кінотеатри запустили тестування системи розпізнавання облич у залах

Компанія Rambler Group почала тестувати комп’ютерний зір у своїх російських кінотеатрах.

У компанії кажуть, що це власна розробка. Система складається з камер в залі і нейромережі, яка дозволяє визначати кількість глядачів у залі, їх стать, вік і користувацькі характеристики.

За допомогою комп’ютерного зору кіномережа може контролювати відвідуваність для звіту перед прокатниками, а дані про аудиторію дозволяють налаштовувати рекламу і планувати репертуар. Rambler Group планує тестувати технологію розпізнавання до осені 2018 року.

Втім, цільова аудиторія кожного фільму і так відома заздалегідь, тому доцільність формування аудиторії рекламних кампаній на основі комп’ютерного зору в кінозалах поки неочевидна, вважають деякі експерти.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування