Російські кінотеатри запустили тестування системи розпізнавання облич у залах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російські кінотеатри запустили тестування системи розпізнавання облич у залах

Технології&Авто
482
Компанія Rambler Group почала тестувати комп’ютерний зір у своїх російських кінотеатрах.
У компанії кажуть, що це власна розробка. Система складається з камер в залі і нейромережі, яка дозволяє визначати кількість глядачів у залі, їх стать, вік і користувацькі характеристики.
За допомогою комп’ютерного зору кіномережа може контролювати відвідуваність для звіту перед прокатниками, а дані про аудиторію дозволяють налаштовувати рекламу і планувати репертуар. Rambler Group планує тестувати технологію розпізнавання до осені 2018 року.
Втім, цільова аудиторія кожного фільму і так відома заздалегідь, тому доцільність формування аудиторії рекламних кампаній на основі комп’ютерного зору в кінозалах поки неочевидна, вважають деякі експерти.
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас