622
Instagram додав функцію покупки
— Фондовий ринок
Instagram додав функцію покупки в розділі Stories для акаунтів деяких брендів, зокрема Adidas, Louis Vuitton, Aritzia і The Kooples.
Про це повідомляє прес-служба соцмережі.
Читайте також: Визначено найпопулярнішу країну в Instagram
«Коли ви бачите наліпку з іконкою для покупок в Instagram Stories, натисніть на неї, щоб побачити більш детальну інформацію про цей продукт», — йдеться у повідомленні.
У компанії зазначили, що за даними нещодавнього опитування, Stories щодня використовує 300 мільйонів людей. Найчастіше, щоб стежити за брендами, планувати та здійснювати покупки.
За матеріалами: hromadske
Поділитися новиною
Також за темою
Світові інвестиції в датацентри досягли рекордного $61 млрд цього року — S&P Global
ТОП-10 найкращих смартфонів 2025 року (думка техноблогера)
Вперше поставлено вагони-платформи для євроколії
«Київміськбуд» завершує процедуру докапіталізації
В «Ощадбанку» запрацюють нові правила та тарифи з 1 січня
У Польщі будують мегааеропорт за 30 мільярдів доларів
