У Києві 80% громадського транспорту потребує заміни — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві 80% громадського транспорту потребує заміни

Казна та Політика
341
У Києві майже 80% рухомого складу громадського транспорту потребує заміни: 320 автобусів, 322 тролейбуси і 215 трамваїв.
Про це повідомив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Микола Поворозник.
«Крім цього, необхідно провести капітальні ремонти рухомого складу, адже середній вік автопарку на сьогодні — 25 років», — цитує чиновника прес-служба КМДА.
За його словами, за рахунок зменшення дотацій на транспортну галузь з’явиться можливість перенаправити кошти на розвиток КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен». «А за рахунок нового тарифу ми сподіваємося зупинити відтік кадрів з транспортних підприємств, підвищивши робітникам заробітну плату», — пояснив він, підкресливши, що наразі, як ніколи, стає актуальним питання монетизації пільг.
Перший заступник голови КМДА уточнив, що, наприклад, кількість пасажирів метро, ​​які мають ту чи іншу пільгу, на сьогодні становить 25% від загального пасажиропотоку, при цьому в наземному громадському транспорті їх кількість перевищує 50%.
«Ми повинні розуміти, що безкоштовно ніхто нікого не возить. Є пільга, то має бути той, хто за неї заплатить. В нашому випадку, це — бюджет міста Києва. Останні роки з державного бюджету на перевезення пільгових категорій кошти не виділяються взагалі, і рішення про безкоштовне перевезення ухвалює Київська міська рада», — розповів чиновник.
Поворозник також підкреслив, що введення електронного квитка — одна зі складових монетизації пільг. «Саме з його впровадженням ми зможемо говорити про реальні цифри перевезень, навантаження на громадський транспорт і про компенсацію вартості перевезень пільгових категорій», — зазначив перший заступник голови КМДА.
Крім того, він нагадав, що в столиці зараз міська влада активно працює над впровадженням електронного квитка.
«Нас іноді вводять в оману, стверджуючи, що електронний квиток можна ввести за 5 місяців. Насправді це далеко не так, адже це досить серйозний технологічний процес. І питання не тільки в монтажі обладнання, але і в його налаштуванні. А це величезний пласт роботи. Все пов’язано з грішми і безпекою. У липні ми почнемо тестування електронного квитка на деяких маршрутах і, сподіваюся, до кінця року запустимо його — можливо не в промислову, а у дослідницьку експлуатацію на всіх видах транспорту», — резюмував Поворозник.
За матеріалами:
Hubs
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас