Штучний інтелект навчили передбачати суперечки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Штучний інтелект навчили передбачати суперечки

Технології&Авто
727
Фахівці Корнуельського університету (США), підрозділу Google Jigsaw і фонду Wikimedia створили алгоритм, який сканує обговорення в інтернеті і визначає, чим вони закінчаться – грубою перестрілкою чи ввічливою бесідою.
Систему тренували і тестували на обговореннях статей «Вікіпедії», де редактори обговорювали, зокрема, внесення правок в матеріал і необхідність в більш достовірних джерелах.
Система була запрограмована шукати в обговоренні певні ознаки, які, згідно з дослідженнями, демонструють зв’язок з тоном спілкування.
Якщо обговорення проходить добре, то в ньому зустрічаються вислови подяки і вітання. Активно використовується слово «будь ласка». Все це створює дружню атмосферу і емоційний буфер між учасниками бесіди, в якій кожен може визнати свою неправоту, зберігши обличчя.
З іншого боку, тривожні знаки, які говорять про потенційний конфлікт, включають в себе наявність повторюваних прямих запитань (“Чому тут про це не згадується?», «Чому ти не подивився на це?”) і використання займенників другої особи (“Твої джерела не важливі”), особливо якщо вони зустрічаються в перших репліках бесіди.
Щоб оцінити загальну «токсичність» розмови, дослідники використовували перспективний API компанії Google – інструмент з штучним інтелектом, який намагається оцінити, наскільки доброзичливим, нейтральним або агресивним є текст. Після закінчення періоду тренування алгоритм міг передбачити результат бесіди в 65% випадків. Люди поки справляються з цим завданням краще, вдало пророкуючи розвиток обговорення в 72% випадків.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас