У KIA створено дизельний двигун з технологією «м'якого гібрида»


У KIA створено дизельний двигун з технологією «м'якого гібрида»

Компанія KIA Motors розповіла про силову установку EcoDynamics+, яка дебютує цього року на кросовері Sportage, а наступного року стане доступною для моделі Ceed третього покоління.

Установка виконана за схемою «м’якого гібрида» MHSG (Mild-Hybrid Starter-Generator). Силова платформа включає компактну 48-вольтну літій-іонну батарею ємністю 0,46 кВт·год, новий стартер-генератор і дизельний двигун.

Перемикання між режимами «мотор» і «генератор» відбувається непомітно за допомогою інвертора. Електромотор з’єднаний з колінчастим валом дизельного двигуна ремінною передачею, і при розгонах система подає до 10 кВт електроенергії, знижуючи навантаження на основний двигун.

При гальмуванні двигуном або сповільненні за допомогою гальмівної системи відбувається перехід в режим «генератор» і кінетична енергія автомобіля перетвориться на електроенергію для підзарядки акумуляторної батареї.

Система дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу за рахунок подачі при прискореннях додаткової електротяги, а також збільшення періодів, коли двигун внутрішнього згоряння відключений завдяки стартер-генератору.

Робота силової установки контролюється електронним блоком управління, який розраховує найбільш ефективний варіант використання доступної енергії і діє з урахуванням заряду, що залишається в акумуляторних батареях автомобіля.

Якщо батарея має достатній рівень заряду, двигун внутрішнього згоряння автоматично вимикається при гальмуванні двигуном або сповільненні за допомогою основної гальмівної системи. При натисканні педалі акселератора ДВЗ знову вступає в дію.

Важливо зазначити, що компактні розміри компонентів нової системи дозволяють відносно легко впровадити силову установку EcoDynamics+ в архітектуру існуючих автомобілів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua