Який відсоток співробітників псує репутацію своїх компаній в інтернеті - опитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Який відсоток співробітників псує репутацію своїх компаній в інтернеті - опитування

Особисті фінанси
886
Трудовий шлях може мати безліч різних аспектів, і питання звільнення або скорочення – також частина робочого процесу. У своєму новому дослідженні фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна розбиралися, що роблять співробітники по відношенню до компанії, з яких вони були звільнені, і яку допомогу хотіли б отримати в разі скорочення.
Всього лише 30% опитаних йшли з компанії без всякого негативу, тоді як дві третини респондентів зазначили, що у них залишалися неприємні почуття до колишніх роботодавців.
І у цього негативу були свої наслідки. 66% йшли з компанії з неприємним осадом в душі й потім погано відгукувалися про організацію. 9% – поливали колишнього роботодавця брудом в Інтернеті, і тільки 5% подавали в суд. Найчастіше негатив проявляється в неприємних відгуках в особистому спілкуванні.
Надання будь-якої допомоги співробітникам може зменшити негативний ефект від звільнення. Найкращою допомогою з точки зору співробітників є фінансова компенсація, надання рекомендацій та психологічна підтримка.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас