Alphabet збільшила прибуток на 73% завдяки рекламі, податкам і Uber — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Alphabet збільшила прибуток на 73% завдяки рекламі, податкам і Uber

Фондовий ринок
971
Американська Alphabet Inc., холдингова компанія Google, збільшила чистий прибуток у першому кварталі 2018 року на 73,3%, а виторг – більш ніж на чверть завдяки зростанню доходів від реклами в пошуковій системі Google і YouTube, зниженню податків і переоцінці інвестицій в стартапи. Фінансові показники перевершили очікування Волл-стріт.
Разом з тим швидке підвищення витрат на рівні холдингу призвело до скорочення рентабельності і уповільнило зростання курсу акцій Alphabet.
Як повідомляється в прес-релізі Alphabet, її чистий прибуток у січні-березні підскочив до $9,4 млрд, або $13,33 у розрахунку на акцію, з $5,43 млрд, або $7,73 на акцію, за аналогічний період 2017 року.
Виручка холдингу в минулому кварталі збільшилася з $24,75 млрд до $31,15 млрд. Зростання без урахування валютних коливань склало 23%. Скоригована виручка без урахування витрат на закупівлю інтернет-трафіку (TAC) піднялася на 23,5%, що стало найкращим результатом з середини 2014 року, до $24,9 млрд.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому прогнозували прибуток Alphabet на рівні $9,28 на акцію при виручці (без TAC) $24,36 млрд.
Рентабельність Alphabet з операційного прибутку знизилася до 22% з 27% роком раніше і виявилася гіршою за очікування ринку. На думку аналітиків, Alphabet змушена нарощувати витрати, щоб не відстати від Amazon.com Inc., що ставить під загрозу подальше підвищення прибутку, оскільки в I кварталі високі результати багато в чому пояснювалися разовими факторами.
Довгострокові капіталовкладення Alphabet у січні-березні підскочили більш ніж втричі – з $2,5 млрд до $7,7 млрд, хоча близько $2,4 млрд з них були витрачені на розширення офісу в Нью-Йорку за рахунок придбання ринку Челсі. Сукупні витрати зросли на третину – до $24,1 млрд, витрати на закупівлю трафіку склали $6,3 млрд.
Кварталом раніше Alphabet зафіксувала рідкісний для себе чистий збиток через одноразові списання, пов’язані із змінами податкового законодавства у США. У січні-березні ефективна ставка податку на прибуток Alphabet зменшилася майже вдвічі (з 20% до 11%), в тому числі завдяки перегляду відображення у звітності інвестицій у Uber Technologies і інші стартапи.
Прибуток від переоцінки інвестицій в Uber та інші стартапи склав $3,03 млрд, хоча топ-менеджери Alphabet ухилилися від подальших уточнень. В цілому вкладення Alphabet в стартапи оцінюються тепер в $11 млрд. Раніше холдинг оцінював їх за вартістю придбання – $7,81 млрд, і перегляд підвищив прибуток на акцію на $3,40.
Виручка Google в I кварталі зросла до майже $31 млрд порівняно з $24,6 млрд роком раніше. Основну частку доходів склали надходження від реклами, які збільшилися до $26,6 млрд з $21,4 млрд.
Операційний прибуток підрозділу підвищився на 12,4% – до $8,368 млрд.
Загальна кількість платних переходів за рекламними оголошеннями, які Alphabet показує користувачам, у січні-березні збільшилася на 55% в річному вираженні. При цьому вартість кожного кліка впала на 18%.
Доходи хмарного бізнесу Google Cloud в минулому кварталі перевищили $1 млрд, тепер його виручка складає близько 20% від показника головного конкурента – Amazon Web Services ($5,1 млрд у IV кварталі)
У зв’язку зі змінами підходу Google до обліку деяких показників у інвесторів з’явилася можливість оцінити результати Nest – підрозділу з автоматизації побутової техніки та домогосподарств. Поки що Nest залишається збитковим. Його виручка в минулому році ($726 млн) була трохи більшою за операційний збиток ($621 млн).

Довідка Finance.ua:

  • Alphabet входить до найбільших світових компаній за капіталізацією, її ринкова вартість перевищує $740 млрд.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас