Mozilla відмовилася від реклами на Facebook


Mozilla відмовилася від реклами на Facebook

Виробник браузера Mozilla відмовився від реклами на Facebook на тлі звинувачень на адресу соціальної мережі про витік даних користувачів, говориться в блозі компанії.

Mozilla зазначає, що користувачами Facebook є два мільярди осіб. Масштаб соцмережі зробив її “однією із найзручніших платформ для охоплення аудиторії для всіх компаній і розробників, в тому числі великих корпорацій і некомерційних проектів, йдеться в повідомленні.

Читайте також: Цукерберг визнав помилки в зв’язку зі скандалом навколо витоку даних користувачів

Після публікації відомостей про можливе використання даних користувачів Facebook без їхнього відома компанією Cambridge Analytica Mozilla перевірила поточні налаштування конфіденційності за замовчанням на Facebook. З’ясувалося, що вони дають доступ “до великої кількості даних”, “особливо” це стосується налаштувань для сторонніх додатків, додала Mozilla.

У компанії вітають обіцянку засновника Facebook Марка Цукерберга більше не допускати витоків даних і зробити доступ до них більш захищеним. Mozilla “розгляне повернення” реклами у соцмережу після того, як Facebook “зробить більш рішучі дії” і поліпшить налаштування конфіденційності за замовчанням для сторонніх додатків, підкреслюється в повідомленні розробника браузера.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування