Оксана Ферчук: як бізнесу використовувати мобільний тренд, що зростає


Оксана Ферчук: як бізнесу використовувати мобільний тренд, що зростає

Загальне мобільне «проникнення» до 2017 року в Україні досягло 128%, а кількість мобільних підключень перевищила 58 млн.

Веб практично не зростає, й аудиторія з комп’ютерів переходить в мобільні: купувати, викликати таксі, сплачувати рахунки, підписувати документи і навіть брати участь у тендерах можна на ходу за допомогою телефону.

Бізнес, який ігнорує мобільний тренд і не змінює підходи, ризикує втратити клієнтів. Водночас сліпа гонитва за усіма новими технологіями відразу не принесе йому користь.

Адаптивна версія сайту та AMP-сторінки потрібні всім

Факт: якщо колишні клієнти ще можуть працювати з вами за звичкою через сайт, то нова аудиторія приходить тільки з мобільних. Мобільний веб дозволяє в рази збільшити охоплення і залучити нову аудиторію. Майже 80% мобільних користувачів дізнаються про існування компанії з телефону.

І тут завдання бізнесу – допомогти новачкам швидко і зручно працювати з сайтом з мобільного. Адаптивна версія сайту допомагає відразу знайти важливу інформацію, і людині не доводиться пальцями то збільшувати, то зменшувати текст, що заважає і дратує.

А от щоб сторінки вантажилися моментально і ви не втрачали клієнтів, які просто не дочекалися завантаження, потрібно зверстати сторінки сайту у форматі AMP (стандартизована мова розмітки, що дозволяє переглядати сторінки сайту з мобільних пристроїв в прискореному режимі – ред.).

Завдяки такій верстці, пошуковик кешує ваш контент і буде видавати його моментально.

Адаптивна версія сайту та AMP-сторінки – must have для будь-якого бізнесу. До того ж це робиться швидко і відносно дешево.

Мобільний додаток – не панацея

Якщо мобільна або адаптивна версія потрібна будь-якому сайту, то мобільний додаток в основному тим, кому вже вдалося сформувати ядро лояльної аудиторії.

В ідеалі добрий додаток повинен пропонувати функції та переваги, які недоступні через веб. Так мобільний додаток працює в основному на утримання клієнтів.

Це добре видно на прикладі найпопулярніших українських мобільних додатків для бізнесу. Тут лідирує “Нова Пошта”.

Є мобільні оператори, причому у “Київстар” є окремий додаток для бізнес-клієнтів. Uber Driver допомагає водієві заробити з Uber, Zakupki.Prom.ua допомагає відстежувати тендери в ProZorro, Skype для бізнесу надає можливість підтримати робочий ритм “на віддаленні”, а Slack – комунікувати з командою.

Стати адептом мобільних технологій

Роль комп’ютерів слабшає: функціонал веба перетікає в мобільні. Щоб краще розуміти зростаючі потреби клієнтів, ви повинні самі активно використовувати можливості мобільного інтернету для бізнесу.

Наприклад, не просто переводити компанію на електронний документообіг, а й самостійно підписувати документи з мобільного.

Не просто брати участь у комерційних та державних закупівлях та аукціонах онлайн, а робити це через додатки. Встановлювати програми магазинів, сервісів, служб доставки, якими ви регулярно користуєтеся.

Оксана Ферчук, керівник торговельного майданчика Zakupki.Prom.ua

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Колонка відображає виключно точку зору автора, та може не збігатися з думкою редакції. Публікація колонок здійснються згідно Правил, а Finance.ua виконує лише роль носія. Копіювати ці авторські матеріали можна лише за наявності посилання на автора та Finance.ua.

Дивись також
Весь ринок:Фінтех і Картки
Архiви:2018 2017 2016 2015
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua