Оксана Ферчук: як бізнесу використовувати мобільний тренд, що зростає — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Оксана Ферчук: як бізнесу використовувати мобільний тренд, що зростає

Фінтех і Картки
804
Загальне мобільне «проникнення» до 2017 року в Україні досягло 128%, а кількість мобільних підключень перевищила 58 млн.
Веб практично не зростає, й аудиторія з комп’ютерів переходить в мобільні: купувати, викликати таксі, сплачувати рахунки, підписувати документи і навіть брати участь у тендерах можна на ходу за допомогою телефону.
Бізнес, який ігнорує мобільний тренд і не змінює підходи, ризикує втратити клієнтів. Водночас сліпа гонитва за усіма новими технологіями відразу не принесе йому користь.
Адаптивна версія сайту та AMP-сторінки потрібні всім
Факт: якщо колишні клієнти ще можуть працювати з вами за звичкою через сайт, то нова аудиторія приходить тільки з мобільних. Мобільний веб дозволяє в рази збільшити охоплення і залучити нову аудиторію. Майже 80% мобільних користувачів дізнаються про існування компанії з телефону.
І тут завдання бізнесу – допомогти новачкам швидко і зручно працювати з сайтом з мобільного. Адаптивна версія сайту допомагає відразу знайти важливу інформацію, і людині не доводиться пальцями то збільшувати, то зменшувати текст, що заважає і дратує.
А от щоб сторінки вантажилися моментально і ви не втрачали клієнтів, які просто не дочекалися завантаження, потрібно зверстати сторінки сайту у форматі AMP (стандартизована мова розмітки, що дозволяє переглядати сторінки сайту з мобільних пристроїв в прискореному режимі – ред.).
Завдяки такій верстці, пошуковик кешує ваш контент і буде видавати його моментально.
Адаптивна версія сайту та AMP-сторінки – must have для будь-якого бізнесу. До того ж це робиться швидко і відносно дешево.
Мобільний додаток – не панацея
Якщо мобільна або адаптивна версія потрібна будь-якому сайту, то мобільний додаток в основному тим, кому вже вдалося сформувати ядро лояльної аудиторії.
В ідеалі добрий додаток повинен пропонувати функції та переваги, які недоступні через веб. Так мобільний додаток працює в основному на утримання клієнтів.
Це добре видно на прикладі найпопулярніших українських мобільних додатків для бізнесу. Тут лідирує “Нова Пошта”.
Є мобільні оператори, причому у “Київстар” є окремий додаток для бізнес-клієнтів. Uber Driver допомагає водієві заробити з Uber, Zakupki.Prom.ua допомагає відстежувати тендери в ProZorro, Skype для бізнесу надає можливість підтримати робочий ритм “на віддаленні”, а Slack – комунікувати з командою.
Стати адептом мобільних технологій
Роль комп’ютерів слабшає: функціонал веба перетікає в мобільні. Щоб краще розуміти зростаючі потреби клієнтів, ви повинні самі активно використовувати можливості мобільного інтернету для бізнесу.
Наприклад, не просто переводити компанію на електронний документообіг, а й самостійно підписувати документи з мобільного.
Не просто брати участь у комерційних та державних закупівлях та аукціонах онлайн, а робити це через додатки. Встановлювати програми магазинів, сервісів, служб доставки, якими ви регулярно користуєтеся.
Оксана Ферчук, керівник торговельного майданчика Zakupki.Prom.ua
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас