Протягом року українцям повернули 6 млн грн за неякісні товари та послуги
Протягом 2017 року територіальні органи Держспоживслужби надійшло понад 19,7 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби відомства.
За результатами розгляду цих звернень у 39% задоволено вимоги громадян, повідомляють у Держспоживслужбі.
Наголошується, що за останній час обізнаність українського споживача про свої права зросла, про що свідчить і збільшення в рази кількості звернень громадян, що надходять у відомство. Однак аналіз якості підготовки звернень свідчить про недостатню юридичну обізнаність самих споживачів у сфері захисту своїх прав, вважає голова Держспоживслужби Володимир Лапа.
За його словами, покупці, звісно, знають про куточки споживача, які перебувають у магазині, а також про існування закону “Про захист прав споживачів”, однак мало використовують цей інструмент, щоб відстоювати свої інтереси.
Тому в службі мають намір надалі поширювати роз’яснення з актуальних питань у сфері захисту прав споживачів, піднімати зазначену проблематику через засоби масової інформації, працювати з асоціаціями та профільними вузами, заявив Володимир Лапа.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною