Не відкладай грандіозні плани на потім: нова рекламна кампанія від ПУМБ


Не відкладай грандіозні плани на потім: нова рекламна кампанія від ПУМБ

Перший Український Міжнародний банк (ПУМБ) запустив рекламну кампанію із закликом не відкладати грандіозні плани на потім. Всеукраїнська кампанія проводиться в підтримку роздрібного кредитування та охоплює всі канали: радіо і ТБ, зовнішню рекламу, POS-матеріали, принти для відділень. Окремо проводиться повномасштабна digital-кампанія.

12 березня ПУМБ запустив національне ТБ-промо, яке включає серію з трьох роликів «Прості кредити для грандіозних планів». «Наскільки б грандіозними не були ваші плани, для їх реалізації досить одного аркуша» – йдеться в сюжеті. Банк пропонує українцям простий і швидкий засіб здійснення планів – кредити готівкою, для оформлення яких дійсно потрібна всього одна сторінка договору.

Особливість рекламної кампанії – в сильній емоційній складовій. «Ми не розповідаємо про кредитні продукти банку – ми нагадуємо людям про їхні мрії. Згадайте, з якою радістю збираєте валізи у відпустку, як уважно вибираєте шпалери в кімнату, як поспішаєте «протестувати» нову пральну машину. У наш час справжню цінність речей визначають емоції. Тому ми закликаємо не відкладати плани на потім, а здійснювати їх уже зараз разом з банком ПУМБ», – прокоментував директор Департаменту маркетингу ПУМБ Ярослав Гуменюк.

Кампанія триватиме до квітня включно. Створенням роликів займалося комунікаційне агентство MullenLowe Adventa. Production – Lime Lite studio.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Кредит&Депозит Рекламний ринок
Все, що ми знаємо про:ПУМБ
В Контексті Finance.ua
Опитування