Facebook не виділятиме новини і пости брендів в окрему стрічку. Експеримент визнали невдалим


Facebook не виділятиме новини і пости брендів в окрему стрічку. Експеримент визнали невдалим

Facebook відмовилася від планів розділяти контент на дві стрічки, де публікації від видань і брендів потрапляли б у вкладку Explore, а не традиційний News Feed з постами від друзів і близьких, повідомляється в блог-пості компанії. Раніше такий експеримент проводили в шести країнах: Шрі-Ланці, Болівії, Словаччині, Сербії, Гватемалі і Камбоджі.

Результати тестування виявилися невтішними — поділ двох каналів лише збільшив популярність фейкових новин. Офіційні акаунти і недержавні медіа опинялися в другорядному фіді і не потрапляли в основну стрічку, поки не оплатять просування. В результаті люди більше покладалися на інформацію, яку шерили друзі та близькі — а ті не завжди турбувалися про факт-чекінг, повідомляє The New York Times.

Наприклад, у Словаччині, де радикальні націоналісти взяли 10% на останніх парламентських виборах, неймовірне охоплення набрав давній фейк. Історію про мусульманина, який віддячив чоловіку, який повернув йому гаманець, попередженням про проведення теракту в переддень Різдва, шерили так часто, що місцева поліція навіть виступила з офіційною заявою і закликала не вірити таким публікаціям.

Голова підрозділу News Feed описав рішення так: “Люди не хочуть окремих каналів. Звіти показали, що люди були незадоволені тим, що бачили, а наявність двох окремих каналів не допомагає їм у більшому обсязі спілкуватися з друзями і родичами”.

При цьому Facebook не відмовляється від змін в алгоритмах News Feed, після яких контент від видань буде з’являтися там приблизно на 20% рідше. Багато користувачів в Україні вже отримали повідомлення про те, що від сьогодні пріоритет показу постів від друзів зросте. У компанії пояснюють це «важливістю» подібних публікацій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua