236
Концесія на допомогу: Кононенко говорить про належне утримання та ремонт доріг
— Казна та Політика
Законодавчі зміни щодо будівництва доріг за принципом концесії будуть сприяти створенню умов для залучення інвестицій в галузь і країну в цілому.
Також це дозволить забезпечити належне утримання та своєчасний ремонт таких доріг і поліпшити їх технічний стан, вважає один з ініціаторів законопроекту №6766, перший заступник голови фракції «Блок Петра Порошенка» Ігор Кононенко.
Нагадаємо, ще 27 лютого Верховна Рада в першому читанні ухвалила Проект Закону №6766 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг». Законопроект був розроблений в рамках імплементації законодавства Євросоюзу у транспортній галузі. За відповідний закон проголосували 233 нардепи.
«Пишаюся бути співавтором цього найважливішого закону. Його ухвалення буквально означає, що відтепер в Україні з’являться сучасні автобани, не гірші ніж у наших найближчих європейських сусідів. Законом передбачено надання державою права на будівництво та експлуатацію доріг на підставі концесійного договору. І це реальна можливість залучити нові інвестиції для будівництва доріг загального користування державного значення, гарантія їх належного утримання та своєчасного ремонту», – написав Кононенко на сторінці в Facebook.
Він вважає, що дороги, побудовані на умовах концесії, будуть відповідати високим стандартам і будуватися в обхід населених пунктів, що дозволить водіям економити витрати палива і час.
«В концесію будуть передаватися виключно новозбудовані дороги, а розмір оплати за разовий проїзд буде визначати Кабінет Міністрів України. Відразу попереджу можливу «зраду»: обов’язковим буде забезпечення альтернативного безкоштовного шляху. Парламентарії виконали свою роботу, м’яч на половині поля «Укравтодору» і Славоміра Новака», – повідомив Кононенко.
Відзначимо, законопроект №6766 передбачає вдосконалення законодавчого регулювання будівництва та експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення на умовах концесії, а також на поліпшення інвестиційного клімату країни.
На умовах концесії можуть передаватися для будівництва і експлуатації дороги загального користування державного значення, але це буде стосуватися тільки будівництва нових доріг в Україні. Автори законопроекту переконані, що будівництво концесійних доріг дозволить забезпечити баланс інтересів між державою і приватним сектором. В результаті Україна отримає якісні автомагістралі, а іноземні інвестори – можливість реалізації додаткових інвестиційних проектів.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
Податкова нагадала про терміни, коли можна повернути частину податків за 2024 рік
2025 рік став рекордним за обсягами військової допомоги: підсумки нового «Рамштайну»
У Мінрозвитку прокоментували інформацію про можливий податок на відновлення
На скільки азартні ігри поповнюють дербюджет України (інфографіка)
Мінекономіки затвердило нову редакцію угод про користування надрами
Уряд спростив операторам зв’язку процедури будівництва станцій
