АМКУ дозволив інвестгрупі ICU купити українську "дочку" російського залізничного оператора — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

АМКУ дозволив інвестгрупі ICU купити українську "дочку" російського залізничного оператора

Фондовий ринок
506
Інвестиційна група ICU через кіпрську Aina Management Ltd має намір придбати ДП “Трансгарант-Україна” – дочірнє підприємство російського залізничного оператора ТОВ “Фірма “Трансгарант” з групи FESCO.
Як зазначено в повідомленні Антимонопольного комітету України (АМКУ) у вівторок, відомство 9 лютого 2018 року дало Aina дозвіл на купівлю понад 50% в статутному капіталі “Трансгарант-Україна”.
Згідно з текстом рішення АМКУ, Aina Management Ltd здійснює діяльність з управління корпоративними правами суб’єктів господарювання, пов’язаних з нею відносинами контролю, і входить до складу групи ICU, яка контролюється двома фізичними особами – громадянами України.
АМКУ зазначає, що заявлена ​​концентрація не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України.
Згідно з даними джерел на ринку, ICU розглядала можливість спільного бізнесу з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) щодо вантажних вагонів. ЄБРР, як повідомлялося, в кінці 2016 року отримав право власності майже на 2,4 тис. вагонів шляхом звернення стягнення на забезпечення по кредиту, який він видав компанії “Інтерлізінвест” на $90 млн в 2011 році. Оператором вагонів з парку “Інтерлізінвест”, згідно з інформацією в базі судових рішень, було ДП “Трансгарант-Україна”.
Згідно з інформацією на сайті ДП, підприємство працює на ринку залізничних перевезень з 2003 року, здійснює перевезення вантажів як на мережі залізниць України, так і в країнах СНД і Балтії, надається повний комплекс транспортно-експедиторських послуг з перевезення вантажів залізницею. Головний офіс ДП “Трансгарант-Україна” розташований в Києві, проте його офіси були також відкриті в Донецьку і Дніпрі.
За даними веб-сайту компанії, середньорічний обсяг перевезених ДП “Трансгарант-Україна” вантажів становить понад 8 млн тонн, і в її оперативному управлінні компанії було близько 3 тис. одиниць рухомого складу, в тому числі 2,5 тис. вагонів – власний парк, що складається з піввагонів і окатишевозів.
Група FESCO (головна компанія – ПАТ “Далекосхідне морське пароплавство”) – один з найбільших в Росії власників і операторів портової інфраструктури з інтегрованим залізничним і логістичним бізнесом, переважно сфокусованим на інтермодальних перевезеннях контейнерних вантажів. Групі “Сумма” Зіявудіна Магомедова належить 32,5% акцій ДВМП, GHP Group – 23,8%, TPG – 17,4%, East Capital – 4,9%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас