Facebook-революція: українців змусять по-новому користуватися соцмережею — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook-революція: українців змусять по-новому користуватися соцмережею

Фондовий ринок
1581
Після того, як в січні 2018 року Facebook в черговий раз перебудував алгоритми виведення контенту в стрічці, користувачі зіткнулися з деякими проблемами при користуванні соцмережею. Здебільшого, зміни торкнулися бізнес-аудиторії, яка продає і рекламує свою продукцію через цей майданчик. Але не оминули складності і пересічних користувачів.
Наприклад, при бажанні поділитися цікавим посиланням або постом в декількох групах, Facebook може ідентифікувати таку дію як спам і заблокувати на час можливість «ділитися». З іншого боку, користувацьку стрічку обіцяють почистити від сміття. Тепер соцмережа стане більш «доброзичливою» – буде менше постів від бізнес-сторінок і реклами, а пріоритет віддаватимуть «живим» публікаціям, які найбільше коментують.
Балаканина в пріоритеті
«Нові алгоритми будуть віддавати перевагу сторінкам, останні новини яких користувачі оцінили, прокоментували і «репостнули» без просування. Тому, щоб не втратити увагу вже існуючої аудиторії і з колишнім темпом залучати нову, потрібно покращувати якість постів», – зауважила в розмові з UBR.ua SMM-фахівець Шопінг-клубу LeBoutique Анастасія Почотна.
Щоб залишатися на очах у потенційних клієнтів, комерційним майданчикам тепер необхідно збільшувати частку віральних (змушують користувача клікнути і «поділитися») постів. Просто цікавого контенту недостатньо. Необхідна реакція самих користувачів: підписників потрібно залучати в діалог, вступати з ними в переписку, цікавитися їхньою думкою. Тільки так можна забезпечити свою присутність в їхній стрічці.
Одна з особливостей поведінки наших людей в соціальних мережах – це бажання обговорювати зовнішній вигляд публічних людей, модні тренди та ділитися корисною інформацією з колом друзів і знайомих. Будувати свою контентну стратегію варто з урахуванням цих особливостей, кажуть експерти.
Якщо раніше Facebook давав пріоритет в охопленні для відео-контенту, прямих трансляцій і публікацій, які збирали реакції, зараз це не працює. Тепер в стрічку користувача потраплятимуть ті публікації, які «викличуть дискусії і значущу взаємодію між користувачами». Тобто, з коментарями, зверненими до автора публікації та тих, хто коментує.
Не варто забувати і про просування публікацій за гроші, нехай навіть з мінімальним бюджетом, радять експерти.
Що насправді означає «лайк» у Facebook
«Нові алгоритми болісно вдарили по охопленні бізнес-сторінок. Адже тепер публікації зможуть потрапити в стрічку тільки завдяки промо. Практично з першого тижня після змін, всі сторінки помітили зниження охоплення, часу переглядів відео, а також трафіку на зовнішні сайти. Більше того, обійти алгоритм практично неможливо», – розповіла UBR.ua керівник SMM напрямку рекламного агентства DIEVO Вікторія Ляльченко.
Мінімум півсотні лайків
Тепер, щоб рекламна кампанія почала працювати, потрібно не менше 50 взаємодій з рекламним оголошенням. Тому, як кажуть експерти, настав час брендам старанно попрацювати над якісними показниками контенту, а за кількісними – переглянути свої цілі і пріоритети.
«Виживуть ті, хто скрупульозно ставиться до свого контенту: аналізує психологічний портрет своєї аудиторії і гнучко реагує на візуально-комунікаційні тренди. Зміни відфільтрують ті бренди, які планують запускати разові короткострокові кампанії з пісним інертним контентом, з яким користувачам не захочеться взаємодіяти», – підмітила в бесіді з UBR.ua CEO CF.Digital Ірина Муштіна.
Нововведення не на жарт стривожили підприємців, в тому числі українських, які всерйоз задумалися про доцільність використання цього майданчика в своїй моделі комунікацій з клієнтами. Деякі навіть стали поглядати в бік інших популярних онлайн-майданчиків, де ще можна обійтися безкоштовною рекламою.
«Зараз брендам потрібно 80% своєї уваги сфокусувати в напрямку побудови власної платформи комунікацій: юзабільний конверсійний сайт, грамотна стратегія email-маркетингу, цікавий і якісний контент Telegram-каналу, технологічні mobile-додатки. А 20% сил направляти на просування в соціальних мережах», – додала Ірина Муштіна.
Денис Вергун
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас