Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2017 р. збільшився на 40%
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2017 р. склав 2,51 млрд грн, що на 40% перевищує аналогічний показник 2016 року в гривневому обчисленні. У доларах США цей показник перевищив рівень 2012 ($94,46 млн проти $74,33 млн), але ще не досяг рівня 2013 року ($114,6 млн). Ці цифри не включають показники пошукової інтернет-реклами і низку інших складових, які в сумі з медійною інтернет-рекламою становлять сегмент digital-реклами.
Про це порталу Finance.ua повідомили в Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
За динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України. Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, зростання сегменту ТВ-реклами в 2017 р. в порівнянні з 2016 р. склало 29%, реклами в пресі – 18%, радіореклами – 20%.
Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами, за даними дослідження, ІнАУ склала 52,5%.
Читайте також: Facebook заборонив рекламу криптовалют
Частки сегментів медійної інтернет-реклами, як уже повідомлялося за підсумками 1-го етапу дослідження, розподілилися так:
- Банерна реклама – 49,67%;
- In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 26,24%;
- In-page video (content-roll) – 2,16%;
- Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку, інші подібні прояви) – 12,09%;
- Спонсорство – 9,83%.
Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках від загального обороту медійної інтернет-реклами склали:
- Частка Банерної реклами – 14,0%
- Частка In-stream video – 11,55%
- Частка In-page video (content-roll) – 5,55%
- Частка нестандартних рішень – 3,36%
- Частка Спонсорства – 1,0%.
Визначено частку Programmatic на ринку медійної інтернет-реклами. За досліджуваний період у агентств закупівлі за допомогою Programmatic склали 10,78%, у майданчиків продажу за допомогою Programmatic склали 45,4%.
Також було визначено частку соціальних медіа і месенджерів,% (FB, VK, Одноклассники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 26,49%.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною