25-тисячний покупець у 25-річної компанії ІЛТА — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

25-тисячний покупець у 25-річної компанії ІЛТА

Фондовий ринок
1024
У середині минулого року ТОВ «ІЛТА» виповнилося 25 років, а 26 січня 25-тисячний покупець придбав автомобіль PEUGEOT 301. Сергій Олександрович Міщенко, один із засновників і голова товариства «ІЛТА», передав володарю нового автомобіля ключі, подарунки і безстроковий сертифікат на 25%-ву знижку на всі види обслуговування автомобіля.
25-тисячний покупець у 25-річної компанії ІЛТА
Компанія «ІЛТА» – ровесниця незалежної України, стояла біля витоків галузі та зробила значний внесок у формування і розвиток автомобільного ринку країни. На сьогодні «ІЛТА» впевнено посідає провідне місце у своєму сегменті: у 1992 році ТОВ «ІЛТА» стала офіційним імпортером автомобілів PEUGEOT в Україні. Протягом 18 років компанія розвивала європейські стандарти продажу та обслуговування автомобілів на території України, а потім стала офіційним дилером PEUGEOT в м. Києві і області.
За цей час річний обсяг зріс з 70 авто, протягом першого року діяльності, до 2500 автомобілів в передкризовому 2008 році. Сьогодні «ІЛТА» – найбільший дилер PEUGEOT в Києві і області. Про ситуацію на ринку, перспективи і плани розвитку, секрети бізнес-моделі компанії, трансформацію, команду і нові напрямки розповів Сергій Міщенко, голова ТОВ «ІЛТА».
Зростання автомобільного ринку та плани на 2018 рік
2017 року відбулося зростання ринку автомобільного ринку в Україні. На 2018 рік аналітики прогнозують подальше зростання ринку від 20 до 30%, що виведе її на рівень 110-120 тисяч машин.
25-тисячний покупець у 25-річної компанії ІЛТА
У бізнес-плані компанії ІЛТА на 2018 рік закладено зростання продажів на 30-40%. За підсумками січня ми бачимо, що намітилося пожвавлення на ринку – саме з продажу нових автомобілів. Факторами підвищення попиту на нові автомобілі в 2018 році стануть: економічне зростання, яке передбачає більшість аналітиків, впевненість у майбутньому – як у бізнес-середовищі, так і серед споживачів. Всі ці фактори плюс кредитування купівлі автомобілів з боку банків призведе до того, що український ринок збільшиться на 20-30%. При цьому ми плануємо зростати швидше за ринок – на 30-40%.
25-тисячний покупець у 25-річної компанії ІЛТА
Сергій Міщенко, голова ТОВ «ІЛТА»
Трансформації, виклики та шляхи їх подолання
Ми пережили серйозну трансформацію в останнє десятиліття. Вже після 2008 року в Україну прийшов концерн PEUGEOT, створив власного імпортера, а компанія «ІЛТА», яка до цього була 18 років імпортером і відповідала за продажі на всій території України, стала просто дилером в місті Київ. Нам коштувало великих зусиль перебудувати весь бізнес, але ми це зробили і до 2013-2014 років вже сформували стійкий і готовий швидко реагувати на зміни бізнес. Це і допомогло вижити в складних умовах падіння продажів кризового періоду 2014-2015 років.
Другий важливий, специфічний для нашої компанії фактор – ми вже понад 15 років займаємося не тільки продажем і обслуговуванням, але і лізингом автомобілів. Як лізингова компанія ми працюємо з усіма брендами, тобто все визначається бажанням клієнта, якщо він хоче конкретний бренд – ми купуємо, передаємо в лізинг, обслуговуємо і робимо все для того, щоб автомобіль виконував свої комерційні функції. Тим самим ми знімаємо питання з керівництва компанії – не треба тримати свої автопарки, спеціальний штат співробітників. Саме завдяки лізингу ми змогли утриматися на ринку. Коли настала чергова криза, багато автопарків, які були вже в лізингу, продовжували працювати і приносити нам дохід. Це і була «подушка», яка тримала нас. Багато великих компаній, розуміючи, що вони не можуть купити, поміняти машини, продовжували контракти з нами на рік-два, забезпечуючи нам стабільний дохід – в цьому і був секрет успіху, якщо говорити про бізнес-модель ТОВ «ІЛТА».
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас