Україна може вирішити суперечку з італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою – Мін'юст — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україна може вирішити суперечку з італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою – Мін'юст

Казна та Політика
932
Справу за позовом італійської компанії Torno Global Contracting S. p.a., що виступала підрядником реконструкції та експлуатації ділянки траси Київ-Одеса, до Міністерства інфраструктури та Держагентства автомобільних доріг України (“Укравтодор”) з сумою вимог близько $100 млн перебуває на стадії мирного врегулювання, повідомили в Міністерстві юстиції України.
У відомстві повідомили, що воно представляє інтереси держави ще в одній комерційній справі – за заявою італійської Todini Construzioni Generali S. r.l., підрядника будівництва дороги Київ-Харків-Довжанський. Ця суперечка стосується звернення “Укравтодором” за стягненням за гарантіями на суму, що перевищує 220 млн грн. У листопаді відбулися слухання з розгляду попередніх заяв сторін, а ухвалення рішення очікується найближчим часом, зазначили в Мін’юсті.
Восени 2003 року італійська Torno Internazionale Spa і Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні кредиту в обсязі EUR420 млн для будівництва концесійної ділянки автомагістралі Київ-Одеса, що будується. Вже в 2009 році Torno Global і компанія Beta Funding S. R. L. звернулися до суду з вимогою стягнути з Міністерства транспорту України і “Укравтодору” штраф у розмірі не менше ніж EUR45 млн. Останні були звинувачені у порушенні умов генеральної угоди про співробітництво при реконструкції та експлуатації траси.
У свою чергу контракт з Todini Costruzioni Generali на виконання капітального ремонту та реконструкції автомобільної дороги М-03 на ділянці Лубни – Полтава було укладено в січні 2013 року в рамках спільного з Світовим банком проекту. Роботи за контрактом повинні були завершитися у вересні 2014 року, проте підрядник кілька разів переносив дату здачі робіт, в результаті чого останнім строком було встановлено 30 липня 2016 року.
Як стверджував “Укравтодор”, в кінці квітня 2016 року Todini Costruzioni Generali заявила про припинення виконання будь-яких ремонтних робіт, змінила власника і продала техніку, яка повинна виконувати роботи на об’єкті. В зв’язку з цим 23 серпня 2016 року “Укравтодор” офіційно припинив співпрацю з італійською компанією.
Сама ж Todini, викуплена на початку 2016 року ТОВ “Prime system KZ”, що належить казахським бізнесменам Орифджану Шадієву і Садиру Махмутову, звернулася до високого суду Англії з позовом до “Укравтодору”.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас