Суд відхилив апеляцію аеропорту "Бориспіль" на рішення про штраф з боку АМКУ
Київський апеляційний господарський суд 15 січня прийняв рішення про відмову в задоволенні скарги Державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” на рішення Господарського суду міста Києва від 4 липня 2017 року, яким було відмовлено в задоволенні позову аеропорту до Антимонопольного комітету України про скасування рішення про накладення штрафу у розмірі 12,78 млн грн, повідомила державний уповноважений АМКУ Агія Загребельська.
“Бориспіль. Друга інстанція done. Чекаємо на публікацію рішення”, – написала вона на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
Як повідомлялося, АМКУ рік тому оштрафував міжнародний аеропорт “Бориспіль” за зловживання монопольним становищем на ринку спеціалізованих послуг аеропорту.
Аеропорт обвинувачувався у вчиненні дій, які могли призвести до обмеження конкуренції на ринках наземного обслуговування на території “Борисполя”, які полягали у необгрунтованій відмові у погодженні заявок на отримання сертифіката відповідності на здійснення аеропортової діяльності та зволіканні під час узгодження внутрішньої документації ТОВ “Інтеравіа”, необхідної для отримання сертифіката відповідності на здійснення аеропортової діяльності.
Було також пред’явлено обвинувачення у встановленні плати за користування інфраструктурою аеропорту на необґрунтованому рівні.
Аеропорт у свою чергу тоді ж повідомив, що ініціює розгляд суперечливих питань про доцільність нарахування та розміру накладеного комітетом штрафу в порядку господарського судочинства.
“Керівництво аеропорту вважає необґрунтованим підхід АМКУ до визнання ознак монополії структурного підрозділу аеропорту на ринку спеціалізованих послуг з наземного обслуговування. Починаючи з 2014 року, аеропорт оптимізує роботу служби наземного обслуговування шляхом поступового скорочення чисельності штату і оптимізації процесів. Однак рішення АМКУ актуалізує питання термінової реорганізації цієї служби і виведення її на власний комерційний рахунок із забороною субсидування”, – констатував тоді “Бориспіль”.
Він також заявляв про плани передати непрофільну діяльність на ринок, однак при цьому зазначав, що суттєві зрушення неможливі через відсутність єдиних правил, у тому числі щодо послуг з наземного обслуговування в аеропортах.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною