Євросоюз — потенційний лідер ринку інтернету речей


Євросоюз — потенційний лідер ринку інтернету речей

ЄС втратив можливості в платформній цифровій економіці, вважає єврокомісар з науково-технічної політики Карлуш Моедаш. Поки американські і азіатські компанії розвивали ринок мобільних додатків, країни ЄС повільно включалися в тренд. Тепер популярності набирає інтернет речей, і на цей раз у Європи є усі шанси стати лідером нового ринку.

В інтерв’ю Financial Times єврокомісар з науково-технічної політики Карлуш Моедаш визнав, що на якийсь період Європа втратила шанс стати лідером в галузі цифрової економіки. Європейські компанії занадто повільно включалися в розробку нових мобільних платформ і поступилися лідерством Google і Facebook, чиї сервіси змінили життя мільйонів споживачів, у тому числі і в Європі. Моедаш назвав цю ситуацію стратегічним провалом.

Водночас в минулому країни ЄС зіграли ключову роль у розвитку інтернету. Всесвітню павутину винайшов британський вчений Тім Бернерс-Лі, а фінська Nokia і німецька Siemens запустили мобільну революцію. Єврокомісар вважає, що регіон зможе знову зазнати успіху — цього разу у сфері інтернету речей.

Країни ЄС поступово відновлюються після економічної кризи. Разом з цим зростає бюджет на наукові і технологічні розробки. На думку Моедаша, у країн Європи є всі необхідні ресурси. По-перше, це освіта, навички та інноватори. По-друге, це переваги в галузі глибоких технологій та фундаментальної науки. «Нам добре дається чиста наука та інженерія. Це дає нам фантастичні можливості», — зазначає політик.

Як пояснив Моедаш, значна частина бюджету ЄС на науково-технічні розробки піде на підготовку до «третьої хвилі» інтернету — технологій тотальної підключеності та інтернету речей у всіх галузях — від охорони здоров’я до харчової промисловості та енергетики.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua