332
Сучасний on-line сервіс дистанційного обслуговування рахунків iBank 2 UA (Інтернет Клієнт-Банк) для корпоративних клієнтів
— Особисті фінанси
ПАТ “БАНК АЛЬЯНС” надає для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців сучасний on-line сервіс дистанційного обслуговування рахунків iBank 2 UA (Інтернет Клієнт-Банк).
-максимально спрощені форми документів та логіка їх заповнення;
-швидкодія програмного модулю;
-відсутня необхідність у встановленні віртуальної Java-машини.
З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сторінці Інтернет Клієнт-Банк (http://alliancebank.org.ua/internet-banking/).
-швидкодія програмного модулю;
-відсутня необхідність у встановленні віртуальної Java-машини.
З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сторінці Інтернет Клієнт-Банк (http://alliancebank.org.ua/internet-banking/).
З тарифами на iBank 2 UA, що вступили в силу з 20 жовтня 2017 року можна ознайомитися на сторінці http://alliancebank.org.ua/korporativnim-klientam/rozrahunkovo-kasove-obslugovuvannya/.
Для діючих клієнтів Банку, комісія за перехід з системи дистанційного обслуговування Клієнт-Банк на iBank 2 UA не стягується.
За матеріалами: Альянс Банк
Поділитися новиною
Також за темою
Українські компанії повертаються до офісів, поки у світі відбувається зворотний рух — дослідження
Wizz Air відкриває нові маршрути до 8 країн ще з одного румунського аеропорту (інфографіка)
Святковий шопінг: як змінились уподобання українців — дослідження
Особові інвестиційні рахунки: НКЦПФР найближчим часом планує запустити новий інструмент для інвестування
Гранти до 1 млн грн: «Власна справа» з 2026 року розширює підтримку ветеранів та їхніх сімей
Ринок електромобілів у листопаді 2025 року зріс на майже 150%: найпопулярніші марки
