Думка: за два роки кількість кредитних карток зросте до 15 млн штук — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Думка: за два роки кількість кредитних карток зросте до 15 млн штук

Фінтех і Картки
244
Зараз в Україні близько 10-11 млн людей активно користуються кредитками.
«Якщо емісія буде йти такими темпами, як зараз, то за два роки кількість кредитних карток зросте на 20%. Буде близько 14-15 млн активних карток», – заявила директор з роздрібного бізнесу Банку Кредит Дніпро Марина Дутлова на круглому столі «Кредитна картка: переваги та підводні камені», організованому «Фінансовим клубом».
Банкіри назвали цілу низку факторів, які гальмують розвиток сегменту кредитних карток. «Головних причин дві – негативний досвід користування кредитними продуктами і нестабільна ситуація в економіці, що призводить до відсутності потенційно стабільних доходів клієнтів», – вважає Марина Дутлова. «У клієнтів вже накопичена недовіра до кредитної картки. Через картку іноді видаються споживчі кредити, у яких зовсім інша природа, немає ніякого грейс-періоду, а є різні комісії і приховані платежі», – говорить голова правління Альтбанка Ігор Волох.
Ще одна проблема, з якою стикаються банки, – зіпсована репутація потенційних клієнтів. «Близько 5 млн українців мають негативну кредитну історію. Їм складно претендувати на новий кредит», – розповів голова правління Банку Форвард Андрій Кисельов. Він уточнив, що такі позичальники, як правило, вже спілкувалися з колекторами, або банки не зовсім коректно поводилися в процесі повернення боргу, тому вони не поспішають знову повертатися до використання кредитних продуктів.
Гальмує популяризацію кредитних карток і відсутність платіжної інфраструктури. «Чим далі від Києва, тим складніше скористатися кредитною карткою. Можна лише зняти гроші через банкомат. У такій ситуації клієнт не розуміє, навіщо йому взагалі потрібна картка», – каже Андрій Кисельов.
Непросто видати кредитну картку також клієнту, у якого відкрито зарплатний проект в іншому банку. «Більшість банків пропонують овердрафти за зарплатними картками в розмірі трьох-п’яти місячних окладів, тому такому клієнту важко продати кредитну картку навіть шляхом найвишуканіших маркетингових активностей», – каже Андрій Кисельов.
При цьому банкіри вважають, що популяризація кредитних карток буде відбуватися досить активно. «Стереотипи потрібно ламати. Ми, наприклад, у просуванні кредитної картки використовуємо такий термін, як «заначка», якою клієнт може скористатися в будь-який момент. Має пройти кілька років, перш ніж кредитна картка замінить кредит готівкою», – вважає Ігор Волох.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас