Метро на Троєщину обійдеться в 70 млрд грн
На сьогоднішній день у столичній мерії розглядають три головні проекти метро: це — гілка на Троєщину, Виноградар та реконструкція ст. м. «Вокзальна», — повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
За його словами, «метро залишається для нас пріоритетом, проте необхідно розуміти, що «підземка» на Троєщину обійдеться в 70 млрд грн. Щоб знайти такі гроші, потрібний час, а проблему сполучення лівого та правого берега треба вирішувати невідкладно».
«У зв’язку з цим ми паралельно розглядаємо проекти tram-train і BRT. Під останнім мається на увазі рух тролейбусів або автобусів по виділеній смузі, захищеній бар’єром. Тобто, жодна машина не може заїхати на цю смугу, автобуси йдуть один за одним з дуже коротким інтервалом. Більш того, якщо порівнювати пасажироспроможність транспорту, то, на відміну від метро на Троєщину, яке на добу буде перевозити 110 тисяч осіб, наземний транспорт або BRT зможуть перевезти 140 тисяч пасажирів», — уточнив заступник голови КМДА.
Читайте також: На всіх станціях київського метро встановлять відеокамери з системою розпізнавання облич
Чиновник додав, щодо проекту tram-train (це – такий собі мікс електрички з трамваєм), то на Троєщині вже проведено кільце електрички, є навіть рейки до Бориспіля.
«Якщо ми забезпечимо рух tram-train з інтервалом 3-4 хвилини, то це нічим не буде відрізнятися від метро. Проте в експлуатації — дешевше для міста. До закінчення будівництва підземки альтернативні варіанти дозволять нам вирішити проблему сполучення лівого та правого берега», — підсумував Пліс.
За матеріалами: Hubs
Поділитися новиною