Киянам повернули гроші за неякісні компослуги


Киянам повернули гроші за неякісні компослуги

Комунальні керуючі компанії, які надають послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, перерахували в квитанціях оплату за ненадані або неякісно надані комунальні послуги мешканцям Києва на суму 4,52 мільйона гривень.

Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації КМДА Станіслав Москалевський.

“Перерахунок за неякісно надані послуги з боку житлово-експлуатаційних організацій, які обслуговують житлові будинки комунальної форми власності, склав 4,5 мільйона гривень. Інспекція проводила перевірки протягом серпня – початку вересня і виявляла факти ненадання послуг. Найбільш популярними порушеннями були відсутність поливання дворів і газонів, відсутність прибирання сходової клітки, а також обслуговування ліфтів. Були скарги на прибирання прибудинкових територій”, – сказав він, додавши, що перерахунок отримали 482 тисячі квартир.

Москалевський зазначив, що кожен споживач може сам скласти акт претензій або поскаржитися в спеціальні служби. “У споживача є можливість захистити свої права. Кожен споживач може в разі виявлення ненадання послуг скласти акт претензій, викликати виконавця послуг і на підставі цього домагатися перерахунку. У серпні ми самі виявляли порушення, складали акти претензій за скаргами мешканців, які надсилалися до служби 15-51 і 15-57. У нас є достатньо інструментів, щоб зрозуміти, в якому ЖЕКу не надається та чи інша послуга”, – сказав він. Москалевський зазначив, що механізм обрання уповноваженої особи дозволить людям легше контролювати надання послуг.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua