297
Омелян анонсував створення транспортної лінії з поромами "Укрзалізниці"
— Казна та Політика
Поромна лінія за участю приватного партнера та використанням поромів “Герої Шипки” і “Герої Плевни”, що перебувають на балансі ПАТ “Укрзлизныця”, може бути запущена в роботу в 2018 році, повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян після зустрічі з бізнесом в Європейській бізнес асоціації (ЄБА) у четвер.
В ході зустрічі він також повідомив, що уже рік як затверджена концепція України і Грузії про створення спільного підприємства з участю приватного партнера для використання зазначених поромів, які мають курсувати з Чорноморська.
Він додав, що “Укрзалізниця” поки що відремонтувала тільки один пором і ремонтує другий.
Як повідомлялося, раніше колишній голова “Укрзалізниці” Олександр Завгородній повідомляв про отримання на баланс ПАТ поромів “Герої Шипки” і “Герої Плевни”, які перебувають в оренді судноплавної компанії “Укрферрі” (Одеса).
Як зазначав у листопаді 2016 року голова “Укрзалізниці” Войцех Балчун, один з двох згаданих поромів може почати роботу вже в січні 2017 року. До цього член правління “Укрзалізниці” Марек Залєсний повідомляв про намір до початку 2017 року випустити на лінію Одеса – Грузія зазначені пороми після ремонтних робіт.
Як зазначав у листопаді 2016 року голова “Укрзалізниці” Войцех Балчун, один з двох згаданих поромів може почати роботу вже в січні 2017 року. До цього член правління “Укрзалізниці” Марек Залєсний повідомляв про намір до початку 2017 року випустити на лінію Одеса – Грузія зазначені пороми після ремонтних робіт.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Треба в 5−6 разів більше: Кулеба — про недостатнє фінансування доріг у проєкті бюджету-2026
Україна домовляється з міжнародними партнерами щодо фінансування зарплат військових
ЄК пропонує надати Україні позику на післявоєнну відбудову, яку Київ поверне тільки після сплати репарацій
Оновлено Каталог критично важливих технологій для енергетичного сектору України
Гетманцев пропонує запровадити військову цензуру всіх видатків бюджету
Рік великої приватизації: що продали та скільки заробила Україна