Бізнес став більше скаржитися на СБУ - бізнес-омбудсмен — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Бізнес став більше скаржитися на СБУ - бізнес-омбудсмен

Фондовий ринок
702
Кількість скарг представників бізнесу на Службу безпеки України (СБУ) в квітні-червні 2017 року зросла на 60% на тлі зниження загального числа скарг на фіскальні органи, повідомив бізнес-омбудсмен України Альгірдас Шемета на “круглому столі” за підсумками роботи Ради бізнес-омбудсмена в другому кварталі в п’ятницю.
Водночас він зазначив, що в кількісному співвідношенні з податковими питаннями пов’язана найбільша частка скарг (44%).
“Щодо роботи Державної фіскальної служби (ДФС) поки рано робити узагальнюючі висновки. З 1 липня набрала чинності нова система відшкодування податку на додану вартість, і до нас уже надходять перші скарги щодо блокувань податкових накладних. До осені можна буде зробити висновки, як працює нова система”, – сказав А.Шемета.
Як зазначив бізнес-омбудсмен, кількість скарг на ДФС за три місяці скоротилася на 12% в порівнянні з першим кварталом. Крім того, бізнес став менше скаржитися на органи місцевого самоврядування (на 57%), митні питання (на 53%). При цьому, разом зі зростанням кількості скарг щодо дій СБУ, на 38% збільшилася кількість скарг на Міністерство юстиції, на 25% – на контролюючі органи, на 23% – на Національну поліцію.
“На Мін’юст скаржаться в основному з питань реєстрації. Це частково пов’язано з рейдерськими атаками. Отримали кілька скарг щодо рейдерства”, – сказав бізнес-омбудсмен.
Як зазначає Рада бізнес-омбудсмена, в цілому за останні три місяці бізнес подав 237 скарг, було відкрито 160 розслідувань, завершено 192. За цей час органам влади надано 135 рекомендацій, а в цілому з початку роботи офісу в травні 2015 року держоргани отримали 803 рекомендації, при цьому 86% з них виконано.
“У другому кварталі збільшилася кількість скарг від промислових підприємств, тоді як від підприємств оптової торгівлі скоротилася”, – зазначив А.Шемета.
Він також підкреслив, що за два роки роботи офісу бізнес-омбудсмена кількість скарг перетнула позначку 2 тис. За цей час офіс завершив понад 1,2 тис. розслідувань. В середньому час на розслідування в другому кварталі скоротився до 85 днів, що на 19 днів менше, ніж рік тому, і на 5 днів менше середнього показника минулого кварталу.
“До 70% покращилося виконання рекомендацій місцевими органами влади, раніше це була одна з найбільш проблемних сфер”, – зазначив А.Шемета.
За даними бізнес-омбудсмена, хоча в загальній кількості скарг продовжують домінувати звернення представників малого та середнього бізнесу, кількість звернень від великого бізнесу зросла на 7 п.п. в порівнянні з першим кварталом. Найактивніше зверталися підприємці з Києва (118 звернень), Київської (24), Одеської (14) та Дніпропетровської (12) областей.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас