ЗМІ назвали 4 кандидатів на заміну глави "Укрзалізниці" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЗМІ назвали 4 кандидатів на заміну глави "Укрзалізниці"

Казна та Політика
932
Після звіту голови правління “Укрзалізниці” Войцеха Балчуна перед урядом і його відставки, залізниці може очолити один з чотирьох кандидатів, пише видання “Бізнес”. За даними журналістів, найбільш активно в кулуарах обговорюються кандидатури першого заступника міністра та голови наглядової ради “УЗ” Євгена Кравцова, колишнього керівника компанії Олександра Завгороднього, членів правління Сергія Михальчука та Ремігіуша Пашкевича.
На думку журналістів, всіх чотирьох фігурантів списку об’єднує той факт, що до їх призначення на посади в “Укрзалізниці” тим чи іншим чином нібито був причетний таємничий “куратор” транспортної галузі від Адміністрації Президента Михайло Бейлін. Журналісти наводять коротку характеристику кожного з кандидатів, підкреслюючи при цьому, що призначення жодного з них не призведе до реформ на “Укрзалізниці”.
Ремігіуш Пашкевич “є людиною якогось громадянина Росії Станіслава Лєснікова, “смотрящого радника” від російських перевізників в “УЗ”. “З корупційних схем на Пашкевича нібито зав’язані незаконні підключення до енергосистеми “Укрзалізниці”, за які збирається “чорний нал”. Саме частину цієї схеми недавно викрила СБУ. Однак сам Пашкевич в зведеннях не фігурував”, – підкреслює видання.
Ще один кандидат – Олександр Завгородній – залізничник з 20-річним стажем, “від сохи”. Він уже був виконуючим обов’язки голови “УЗ” при міністрі Андрії Пивоварському. При цьому саме при Завгородньому в “Укрзалізницю” почали вводити людей скандального екс-глави Держінвестпроекту Владислава Каськіва, яких – за “збігом” – також називають наближеними до згаданого росіянина Лєснікова. Також видання нагадує, що фірма сина і брата Завгороднього регулярно брала участь в тендерах на “Придніпровській залізниці”, в тому числі, з будівництва вокзальних вузлів, а також з обслуговування колій.
З кінця 2000-х ще при Михайлові Костюку заступником гендиректора “УЗ” був і нинішній член правління Сергій Михальчук. Його прямо називали представником інтересів братів Дубневичів. Згідно з даними ЗМІ, Михальчук здійснює контроль над будівельним департаментом, департаментом пасажирських перевезень, сектором промислового виробництва (кар’єри, заводи ЗБК і т.д.), і звичайно ж, над департаментом закупівельної роботи.
Найбільше шансів очолити правління “Укрзалізниці”, за даними видання, у нинішнього глави наглядової ради “УЗ” і першого заступника міністра інфраструктури Євгена Кравцова.
“Як юрист він починав працювати в компанії Asters, раніше відомій як “Шевченко, Дідковський і партнери” того найбільш скандального екс-міністра екології Ігоря Шевченка. Там же в цей же час працював радником відомий Михайло Бейлін. За словами екс-заступника міністра інфраструктури Володимира Шульмейстера, Кравцова в міністерство і на “УЗ” просував міністр внутрішніх справ Арсен Аваков. А недоторканність молодого чиновника мала стати умовою призначення на міністерську посаду Володимира Омеляна, який змушений був піти на таке кадрове рішення. Ключовою місією менеджера на етапі приходу в “УЗ” нібито була розпродаж непрофільних активів”, – пишуть журналісти. Вони також наводять розширені коментарі Шульмейстера про інші схеми Кравцова.
“Уже сьогодні ясно, що жоден зі згаданих кандидатів не проявив себе як реформатор або потенційно може бути готовий змінювати “УЗ” на краще як для пасажирів, так і для клієнтів вантажних перевезень. Фінансові показники, швидше за все, будуть “домальовувати” за рахунок невиконання в повному обсязі своїх зобов’язань перед контрагентами”, – резюмує видання.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас