734
Google перестане сканувати Gmail для показу таргетованої реклами
— Рекламний ринок
Google повідомила, що перестане сканувати ящики користувачів Gmail з рекламною метою. Компанія практикувала такий підхід практично з самого запуску поштового сервісу. Вона могла використовувати вміст листів для показу користувачам таргетованої реклами.
Будь-яка людина могла від цього відмовитися. До того ж, методика поширювалася тільки на індивідуальних користувачів – корпоративні акаунти Google не зачіпала. Проте, керівник хмарного підрозділу Діана Грін (Diane Greene) розповіла в інтерв’ю з Financial Times, що через такий підхід Google було важче знаходити і утримувати клієнтів хмарних сервісів. Це пов’язано з плутаниною щодо бізнес-тактики Google і тим, що люди бояться довіряти компанії конфіденційні дані.
«Gmail в G Suite вже не використовується як засіб для персоналізації реклами, і Google вирішила пізніше в цьому році зробити те ж саме з безкоштовною версією Gmail, – написала Грін в блозі компанії. – Після внесення цих змін клієнтський вміст Gmail не використовуватиметься або скануватися для будь-якої персоналізації реклами. Завдяки цьому рішенню Gmail стає в один ряд з іншими продуктами Google в плані персоналізації реклами».
Грін прийшла в корпорацію в листопаді 2015 року. Її завданням було переконати якомога більше компаній в доцільності переходу на G Suite. Це було не найпростіше завдання, оскільки Microsoft і Amazon стали лідерами ринку хмарних сервісів. Перша здебільшого надає сервіси для підвищення продуктивності в компаніях, друга фокусується на хостингу. Тепер Google сподівається залучити нових клієнтів, переконавши їх, що її дії не ставлять під загрозу корпоративну конфіденційність.
Все це не означає, що користувачі перестануть бачити рекламу. Google як і раніше може аналізувати історію перегляду роликів на YouTube і пошуку, а також інші дії, які ви здійснюєте через акаунт Google.
За матеріалами: Financial Times
Поділитися новиною
Також за темою
Найкраща рекламна кампанія серед банків за версією FinAwards-2023
Як створити креативну рекламу в сучасних реаліях: рекомендації експерта
На FinAwards-2021 нагородили найкращу рекламу фінсектору (відео)
Скільки зароблятимуть медики в Україні: оклади перерахують в два етапи
Маркетингова стратегія після карантину: підхід MEGOGO
Уряд скасував обмеження щодо зарплат керівництву УЗ, "Борисполя" і Адміністрації морпортів