Alibaba став другим за величиною акціонером однієї з найбільших у Китаї мереж супермаркетів
Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. став другим за величиною акціонером Lianhua Supermarket, однією з найбільших в Китаї мереж супермаркетів, в рамках плану з об’єднання онлайнової і офлайнової роздрібної торгівлі.
Alibaba збільшив свою частку в Lianhua до 18%, купивши 201 млн акцій у компанії Yiguo.com, повідомив представник Bailian Group, яка є найбільшим акціонером мережі супермаркетів.
Lianhua Supermarket була створена в 1991 році і була “дочкою” Bailian. В даний час їй належить близько 3,6 тис. гіпермаркетів, супермаркетів і магазинів в 19 провінціях КНР.
Alibaba в лютому оголосила про початок стратегічної співпраці з Bailian в сфері розвитку нових форматів роздрібної торгівлі. Засновник і голова ради директорів Alibaba Джек Ма вважає, що дана співпраця послужить інтеграції онлайнового і офлайнового бізнесу, об’єднання традиції та інновації.
Інтернет-ритейлер вже отримав акції десятків підприємств офлайнової роздрібної торгівлі, зокрема, за рахунок свопу з Suning Commerce Group і злиття з компанією мережевої роздрібної торгівлі Intime.
Довідка Finance.UA:
- Спеціалізація Alibaba – інтернет-торгівля. Компанія створює майданчики і технології для електронної комерції.
- Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами e-commerce. Найпопулярніша з них – Taobao.
- На Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в Китаї.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною