Скільки київське метро заробляє на рекламі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки київське метро заробляє на рекламі

Казна та Політика
1302
Дохід київського метрополітену від реклами становить кілька десятків мільйонів гривень на рік та зараховується в місцевий бюджет.
Про це повідомив на брифінгу радник першого заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань цінової політики Василь Яструбинський.
«Останнім часом я чую думку, що всі витрати київського метрополітену можна покрити за рахунок реклами. Дохід київського метрополітену від реклами, враховуючи ставлення громадськості до цього виду доходу, був виведений з дохідної частини метрополітену, і весь дохід від реклами є прибутковою статтею місцевого бюджету. Метрополітен від цього виду діяльності не отримує жодної копійки. І ця сума становить кілька десятків мільйонів гривень на рік», – сказав він.
За його словами, на тлі всіх витрат метрополітену дохід від реклами несуттєвий.
«Вся собівартість метрополітену становить 2,705 млрд грн. Тобто 10, 20 або 30 млн грн від реклами – це дуже маленька частина», – сказав він.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас