«Яндекс.Директ» відключив прийом платежів в Україні


«Яндекс.Директ» відключив прийом платежів в Україні

Сьогодні український офіс «Яндекс» повідомив клієнтам, що рахунки ТОВ «Яндекс.Україна» на даний момент заблоковані банками. Це означає, що компанія не може приймати або повертати платежі в гривнях на користь цієї юрособи. Клієнти рекламної мережі «Яндекс.Директ», які платили на користь «Яндекс.Україна», не зможуть оплачувати рекламу. Для тих, хто працював з іншими юрособами (агентствами або офісами компанії в інших країнах), нічого не змінилося.

Відповідний лист отримали сьогодні клієнти сервісу. «Зараз рахунки ТОВ «Яндекс.Україна» заблоковані, тому ми не маємо можливості повертати або приймати платежі в гривнях. Частина недавно сплачених коштів просто залишилася на боці українських банків. Разом з вами ми постараємося розібратися з платежами, які «зависли» і не дійшли до акаунтів», – йдеться в повідомленні.

У компанії підкреслюють, що на активні рекламні кампанії це не вплине, але в міру блокування сервісів «Яндексу» в Україні покази таких кампаній можуть змінюватися. Зараз в «Директі» відключена можливість платити в гривнях або створювати нові акаунти.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу ««Яндекс.Директ» відключив прийом платежів в Україні» на Finance.ua - 3.2
В Контексті Finance.ua