Авіакомпанії світу посилили правила обміну бонусних миль на квитки - опитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Авіакомпанії світу посилили правила обміну бонусних миль на квитки - опитування

Світ
314
Авіакомпанії світу ускладнили доступ до авіаквитків, які можна отримати в рамках програм лояльності, свідчить щорічний рейтинг Reward Seat Availability компанії CarTrawler: цього року безкоштовні місця для постійних клієнтів знайшлися на 72,4% рейсів проти 76,6% у 2016 році.
“В авіакомпаніях за межами США справи йдуть не так добре, як тут, в США, і багато з цих іноземних авіакомпаній віддадуть перевагу продати місце в літаку за гроші, а не віддати його пасажиру, який часто літає”, – заявив Джей Соренсен – президент консалтингової компанії IdeaWorks, що проводила дослідження на замовлення CarTrawler.
Як і в останні роки, рейтинг з 25 авіаперевізників очолила американська Southwest Airlines, повідомляє CNBC. Отримати квиток за бонусні милі можна було на всіх рейсах цієї компанії, стверджує IdeaWorks.
На другому місці – JetBlue з коефіцієнтом 94,3% рейсів, далі йдуть Lufthansa (включаючи рейси Swiss Austrian), Air Berlin і Air Canada, показники яких перевищують 90%.
Останньою в списку виявилася колумбійська авіакомпанія Avianca, що надає безкоштовні місця для постійних клієнтів лише в 38,6% випадків.
Російські авіаперевізники не були включені в рейтинг.
За словами Дж.Соренсена, дискаунтери частіше готові знайти місце для учасників програм лояльності, а на внутрішніх рейсах такий квиток отримати простіше, ніж на міжнародних.
Рейтинг Reward Seat Availability вибудовується на основі запитів для 7420 рейсів на період з червня по жовтень поточного року.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас