228
Франція оштрафувала Facebook на 150 тис. євро за збір даних з користувачів
— Рекламний ринок
Франція оштрафувала соціальну мережу Facebook на 150 тис. євро за збір даних з користувачів мережі. Про це повідомляє прес-служба Національної комісії з інформаційних технологій і свободи Франції (CNIL).
“CNIL оштрафувала соцмережу Facebook на 150 тис. євро за результатами вибіркової перевірки документів соцмережі з метою контролю дотримання закону про захист персональних даних користувачів після змін у політиці Facebook в 2015 році”, – йдеться в повідомленні.
Згідно з інформацією французької нацкомісії, були виявлені численні порушення закону.
Наприклад, Facebook масово використовував особисті дані користувачів для адресної реклами. Крім того, соцмережа стежила за пошуковими запитами своїх користувачів за допомогою cookies, що містять історію відвідин сайтів і інформацію про вподобання.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Найкраща рекламна кампанія серед банків за версією FinAwards-2023
Як створити креативну рекламу в сучасних реаліях: рекомендації експерта
На FinAwards-2021 нагородили найкращу рекламу фінсектору (відео)
Скільки зароблятимуть медики в Україні: оклади перерахують в два етапи
Маркетингова стратегія після карантину: підхід MEGOGO
Уряд скасував обмеження щодо зарплат керівництву УЗ, "Борисполя" і Адміністрації морпортів