1232
Meizu оголосила про поділ на три бренди
— Фондовий ринок
Відтепер у рамках однієї компанії будуть існувати бренди Meizu, Blue Charm та Flyme.
Компанія Meizu оголосила про реструктуризацію і поділ на три різних бренди. Відтепер одна компанія буде включати в себе відразу три різних підрозділи – Meizu, Blue Charm та Flyme.
Главою компанії залишиться Хуан Чжан (Huang Zhang) або Джек Вонг (Jack Wong). Він також буде виконувати обов’язки виконавчого директора.
Він не тільки відповідатиме за всі операції компанії, але також займатиметься створенням топових продуктів Meizu.
Також відомо, що, як і раніше, підрозділи компанії займатимуться тими ж продуктами. Йдеться, зокрема, про смартфони.
Підрозділ бюджетних смартфонів курируватиме Blue Charm. Що стосується бренду Flyme, то він продовжить займатися програмною оболонкою Flyme OS.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною
Також за темою
Американський банк запропонував «Лукойлу» обміняти акції на глобальні активи — Reuters
АРМА прийняло в управління корпоративні права виробника «Моршинської» та «Миргородської»
У «Дії» з’явилась нова військова облігація
Банк росії подав позов на Euroclear через заморожені активи
Shell розриває партнерство з Роснафтою
ФГВФО зможе комбінувати способи виведення банків з ринку
