Alphabet в I кварталі збільшила прибуток завдяки сильним продажам реклами


Alphabet в I кварталі збільшила прибуток завдяки сильним продажам реклами

Американська Alphabet Inc., холдингова компанія Google, збільшила прибуток і виручку в першому кварталі 2017 року більше, ніж очікував ринок, завдяки високому попиту на інтернет-рекламу. Скандал з рекламою в YouTube не зробив істотного впливу на результати холдингу.

Разом з тим збитки Google альтернативних інвестицій (Other Bets) зросли в минулому кварталі.

Як повідомляється в прес-релізі Alphabet, чистий прибуток у січні-березні зріс на 29% – до $5,43 млрд, або $7,73 на акцію, порівняно з $4,21 млрд, або $6,02 на акцію, за аналогічний період роком раніше.

Експерти називають такі темпи зростання винятковими з урахуванням масштабів корпорації. “Якщо компанія розмірів Google демонструє таке зростання, то це підтверджує високу якість і корисність її продуктів, – вважає, зокрема, аналітик BGC Partners Колін Джілліс. – Вона є домінуючою силою в сфері цифрової реклами”.

За оцінками eMarketer, в 2017 році Google буде контролювати 61,6% ринку контекстної реклами, яка відображається в результатах пошуку, порівняно з 60,6% торік. Реклама на мобільних пристроях коштує дешевше, ніж на настільних ПК, але зростаючі обсяги продажів успішно компенсують цю різницю, відзначають аналітики.

Виручка холдингу в минулому кварталі підскочила на 22,2% – з $20,26 млрд до $24,75 млрд. Левова частка в ньому припадає на рекламні доходи Google – $21,41 млрд.

Аналітики Уолл-стріт в середньому прогнозували прибуток Alphabet на рівні $7,34 на акцію при сукупній виручці в $24,2 млрд.

За словами фіндиректора Alphabet Рут Порат, виручка YouTube “продовжує зростати значними темпами”. У лютому розгорівся скандал через те, що оголошення низки великих рекламодавців розміщувалися в YouTube разом з відеороликами, що розпалюють ненависть і гомофобію. Деякі компанії відмовилися від реклами на YouTube, але на підсумковий результат Google це не вплинуло (окремо показники YouTube не публікуються). На думку деяких експертів, рекламодавці скористалися скандалом, щоб вичавити з Google більш вигідні тарифи.

Виручка за напрямом Other Bets збільшилася на 48%, до $244 млн, але зріс і операційний збиток – з $774 млн до $855 млн.

Кількість переходів по рекламних оголошеннях, які Google показує користувачам, у січні-березні збільшилася на 44% в річному вираженні. Вже сім кварталів поспіль цей показник перевищує 22%, тоді як рік до цього темпи зростання сповільнювалися. При цьому вартість кожного кліка впала на 19%.

Витрати на купівлю інтернет-трафіку збільшилися з 21% до 22% виручки.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua