2518
"Укрпошта" провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган (фото)
— Фондовий ринок
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» провела ребрендінг – оновила логотип та слогани компанії.
Оновлений бренд «Укрпошти» представив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський в ході презентації в Києві.
Розробником нового бренду стала компанія Saatchi&Saatchi зі штаб-квартирою в Нью-Йорку.

Як розповів Смілянський, новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії. “Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо міняти не тільки зміст, але і форму… Слоган – “Головна пошта країни!” та “Здатні дивувати!”. Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою”, – додав топ-менеджер.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»
Вперше за 5 років Маск купив акції Tesla
Попередні замовлення на iPhone 17 перевершили минулорічні на iPhone 16
ПриватБанк виставить на продаж стадіон «Дніпро-Арена» та футбольну базу в Дніпрі (фото)
Кабмін схвалив угоду про діяльність польського банку BGK в Україні
Alphabet вперше досягла ринкової капіталізації в $3 трлн