2522
"Укрпошта" провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган (фото)
— Фондовий ринок
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» провела ребрендінг – оновила логотип та слогани компанії.
Оновлений бренд «Укрпошти» представив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський в ході презентації в Києві.
Розробником нового бренду стала компанія Saatchi&Saatchi зі штаб-квартирою в Нью-Йорку.

Як розповів Смілянський, новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії. “Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо міняти не тільки зміст, але і форму… Слоган – “Головна пошта країни!” та “Здатні дивувати!”. Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою”, – додав топ-менеджер.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
Суд зняв арешт з одного з ТРЦ Києва «Гулівер» у столиці
IPhone 17 на 14% перевищив за продажами минулорічну модель
рф пошкодила залізницю в Сумській області: які потяги затримуються
Samsung очікує найбільший квартальний прибуток з 2022 року завдяки зростанню цін на мікрочипи
Лоукостер WestJet братиме плату за те, що робить кожен пасажир
Sense Bank та Вінницька міська рада розширюють співпрацю