341
Google буде боротися з небажаним контентом за допомогою ШІ
— Фондовий ринок
Google буде використовувати машинне навчання, щоб реклама, яку замовляють у інтернет-гіганта бренди, не показувалася разом з небажаним контентом. За кілька тижнів тестування ШІ, вдалося виявити в 5 разів більше таких випадків, ніж це було можливо зафіксувати раніше.
Google буде використовувати машинне навчання, щоб виявляти небажаний контент. За даними Business Insider, воно допоможе контролювати виконання рекламних політик компанії і знаходити контент, який може бути неприйнятним для рекламодавців або псувати їхню репутацію.
Нещодавно кілька брендів призупинили свої рекламні кампанії після того, як їх банери з’явилися в роликах на YouTube, що пропагують екстремізм, пише The Next Web. Для боротьби з цим явищем Google буде використовувати штучний інтелект.
Компанія також буде працювати зі сторонніми партнерами, такими як Integral Ad Science і comScore, щоб пропонувати звіти з безпеки бренду. Крім того, рекламодавцям стане простіше управляти своїми рекламними оголошеннями і відео.
За словами виконавчого директора Google Філіпа Шиндлера, є дуже невелика кількість реклами, яка показується разом з небажаним контентом. І з допомогою штучного інтелекту за ці кілька тижнів Google вдалося виявити в 5 разів більше подібного контенту та відео, які могли б вплинути на ті чи інші бренди.
Незалежний ресурс ProPublica в кінці минулого року довів, що реклама в соціальних мережах найчастіше дискримінує деякі верстви населення. Приміром, виявилося, що рекламі нерухомості у «білих» кварталах не демонструється
афроамериканцям, латиноамериканцям і азіатам, хоча це суперечить американському закону про справедливе вирішення житлових питань.
афроамериканцям, латиноамериканцям і азіатам, хоча це суперечить американському закону про справедливе вирішення житлових питань.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною
Також за темою
Рейтинг найдорожчих компаній світу
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват