У Німеччині провели перші випробування водневого поїзда — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Німеччині провели перші випробування водневого поїзда

Технології&Авто
1162
Компанія Alstom провела перше випробування пасажирського поїзда на паливних елементах Coradia iLint, який розігнався до 80 км/год на тестовому треку в Зальцгіттері.
Проведені в Німеччині французькою компанією Alstom випробування мають підтвердити стабільність системи енергопостачання, робота якої заснована на взаємодії приводу паливного елемента і акумулятора. У рамках випробувань водневого електровоза також будуть перевірені пневматичні й електричні гальма.
«Цей тест є важливою віхою у захисті навколишнього середовища і технічних інноваціях, — сказав віце-президент Alstom у Німеччині та Австрії Дідьє Пфлегер. — Використовуючи Coradia iLint і технологію паливних елементів, Alstom є першим виробником у сфері залізничного транспорту, які пропонують звичайним пасажирським поїздам альтернативу з нульовим рівнем викидів. Сьогодні наша нова система тяги, що успішно зарекомендувала себе на випробувальному треку, вперше використовується на поїзді, що є важливим кроком на шляху до більш чистого транспорту в Європі».
Випробування продовжаться в Німеччині та Чехії — технологію потрібно обкатати до того, як поїзд здійснить перші тестові заїзди з пасажирами на борту наступного року. У Зальцгіттері випробування проводяться на швидкості 80 км/год, а на чеському залізничному полігоні Велім поїзд розганяється до максимально можливої швидкості 140 км/год.
Coradia iLint — низькопідлоговий пасажирський поїзд з водневим паливним елементом. За даними компанії, новий поїзд з нульовою емісією є безшумним і викидає в атмосферу тільки пару і конденсат. Coradia iLint призначений для роботи на неелектрифікованих залізничних коліях.
Як раніше повідомляв «Хайтек», бак з воднем буде розташовуватися на даху локомотива, і при повному завантаженні він дозволить проїхати відстань у 600-800 км. В Німеччині більшість поїздів використовують дизельне пальне. Corada iLint повинен стати першим пасажирським потягом далекого прямування на водні. Водень, що використовується в якості пального, є побічним продуктом промислового виробництва. Надалі Alstom має намір виробляти водневе пальне за допомогою енергії вітру.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас