ВТБ Банк переглянув стратегію присутності на українському ринку - голова правління — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ВТБ Банк переглянув стратегію присутності на українському ринку - голова правління

Фондовий ринок
2907
ВТБ Банк (Україна) переглянув свою стратегію присутності на українському ринку, заявив голова правління банку Костянтин Вайсман.
“Ми продовжимо будувати максимально компактний, високоефективний в кожному бізнес-процесі банк. Фокус – на дистанційних каналах обслуговування і збереженні оптимальної кількості відділень, необхідних тим, кому важливий “фізичний” контакт з банком. Ми не станемо активно нарощувати бізнес, але сконцентруємося на підвищенні ефективності управління нашими витратами, оптимізації мережі, бек-офісу, адміністративних витрат”, – повідомив голова правління банку Костянтин Вайсман.
На питання про можливість продажу ВТБ Банку (Україна) його керівник відповів, що зараз не найкраща кон’юнктура для таких угод, хоча інтерес потенційних інвесторів до банку високий.
“Зараз акціонери будь-якого українського банку – як зарубіжні, так і локальні – розглядають опцію продажу бізнесу. Питання в тому, на який обсяг втрат вони готові при продажу. Це корінь проблеми, оскільки на ринку домінують покупці. Всі розуміють: ринок обмежений, кон’юнктура не найкраща. Тим не менш, є інвестори, яких цікавить вихід на український ринок або розширення присутності. На подив, їх чимало. Процес пошуку інвестора і переговори можуть розтягнутися на рік-два”, – прогнозує голова фінустанови.
Серед ключових напрямків діяльності банку К.Вайсман назвав збільшення комісійного доходу, концентрацію на оптимізації витрат і бізнес-процесів, активну роботу з проблемною заборгованістю, розвиток дистанційних каналів обслуговування клієнтів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас