Берлінський експеримент: розпочато тестування екоавтобусів на стиснутому газі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Берлінський експеримент: розпочато тестування екоавтобусів на стиснутому газі

Технології&Авто
505
В автобусних двигунах на стиснутому газі використовується біогаз, що виробляється зі свинячого гною і біологічних відходів.
Столиця Німеччини поставила перед собою амбітну мету: звести до нуля викиди вуглекислого газу в міському господарстві до 2050 року. Одна із складових частин цього плану – електрифікація міського транспорту.
Поки автобуси з електричними двигунами не готові до широкого впровадження (однієї зарядки акумулятора вистачає лише на 18 кілометрів шляху), в Берліні тестують екоавтобуси нового покоління на стиснутому природному газі – як технологію перехідного періоду. На вигляд – звичайний міський автобус в фірмових, яскраво-жовтих тонах BVG, берлінського міського транспортного підприємства, у віданні якого перебувають наземний транспорт і метро. На ділі – передова екологічна технологія в дії.
Новенький 12-метровий міський автобус марки Citaro NGT від компанії Daimler – перша з чотирьох моделей автобусів на стиснутому газі, які пройдуть випробування на вулицях Берліна в найближчі місяці. Кожна модель – їх безкоштовно надають німецькі компанії Daimler і MAN, а також шведська Scania і польська Solaris – буде працювати на міському маршруті номер 140 рівно по два тижні.
Мета експерименту – перевірити конкурентоспроможність новітніх міських автобусів на стиснутому газі в порівнянні з класичними дизельними моделями. Основні критерії – рівень шуму, технічна надійність, пробіг на одній заправці. Щодня в столиці Німеччини на маршрути виходять близько 1150 міських автобусів, які споживають в цілому близько 138 тисяч літрів дизельного палива на день, або 50,3 мільйонів літрів на рік. Чималий потенціал для скорочення рівня шуму і шкідливих викидів в масштабах великого міста.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас