1140
Youtube відмовиться від півхвилинних рекламних роликів
— Світ
Ролики будуть скасовані тільки в наступному році. Відеосервіс Youtube планує відмовитися від тридцятисекундних рекламних роликів, які запускають перед трансляцією відео і які неможливо пропустити.
Це повинно відбутися в 2018 році. Представник компанії Google, яка володіє сервісом, заявив, що компанія має намір зосередитися на комерційних форматах, які є більш привабливим для рекламодавців і глядачів. Водночас, як відзначає видання, формат 15 і 20-секундних рекламних роликів залишиться без змін.
За матеріалами: The Verge
Поділитися новиною
Також за темою
На чому економлять європейці, щоб покрити іпотеку
Українські біженці в Шотландії можуть залишитися без житла — ЗМІ
У США «Чорна пʼятниця» досягла рекордних 11,8 мільярдів доларів онлайн витрат
США затвердили нову стратегію нацбезпеки: хочуть стратегічних відносин з росією та відновлення торгівлі
В Польщі стрімко зростає підтримка виходу з ЄС: які причини
Агентство Fitch покращило прогноз зростання світового ВВП у 2025−2026 роках
