3217
Криза довіри: клієнти марно покладаються на банки, - дослідження
— Кредит&Депозит
Дослідження компанії Capgemini виявило значну невідповідність між поглядами клієнтів і банкірів на рівень безпеки наданих фінансових послуг.
У дослідженні взяли участь 7,6 тис банківських клієнтів і понад 180 співробітників вищої ланки у сфері конфіденційності персональних даних та безпеки в банках і страхових компаніях з восьми країн.
Дослідження виявило таке: 83% клієнтів довіряють системам кібербезпеки банків і страхових компаній, у той час як лише 21% банківських співробітників вищої ланки повністю впевнені в можливості фінустанов виявити і захиститися від кібератаки.
Водночас, для 65% споживачів рівень захисту персональних даних і безпеки є вирішальним чинником при виборі банку. 75% респондентів стверджують, що змінили б банк, в якому обслуговуються, у разі витоку даних.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Чому польські банки є найвразливішою мішенню для хакерів в ЄС
Світовий банк надасть $200 млн на розширення іпотечної програми «єОселя»
Українці все частіше скаржаться на колекторів
Кредити для ФОП від ПУМБ стають доступні у Checkbox
До програми «Бонус до депозиту» приєднався O. Bank
Середня вартість обслуговування кредиту для ОСББ не перевищує 1000 грн на місяць